Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Känner också igen det där... Chelsea tar sin leksaksmobil eller ngt liknande (fjärrkontrollen funkar fint) och ssätter den mot örat och börjar babbla. Inga ord utan mest mummel och ljud. OCH hon måste gå runt hela tiden när hon pratar, tror det är för att hennes pappa alltid går omkring när han snackar i mobilen :D

Chelsea har blivit sååååå blyg för män... av alla de slag. Alla utom pappa är jättekonstiga eller jätteläskiga. Vissa vänder hon bara bort huvudet från, eller klamrar sig fast vid mig. Men det händer titt som tätt att hon störtbölar också!
Speciellt för en av grannarna och en av våra närmare vänner... idag grät hon så hon knappt fick luft när den sistnämnda stack in huvudet genom dörren och sa hej... :crazy:

Kvinnor/tjejer är inga som helst problem!

lykke ÄLSKAR killar. alla killar, små, tonåringar, i min ålder, vuxna karlar och ffa gubbar. helst som ser läskiga ut så jag blir nervös :rofl:
hon gillar iofs ALLA men läskiga gubbar ÄLSKAR hon helt utan hämningar :p

för övrigt fick hon ett helt ridklädsset; tröja, strumpor, byxor, väst och shortchaps idag! HUR SÖÖTT VAR INTE DET?! :love: min svägerska vet vad jag vill ha :angel: hon får ponnyn också om kusinen tröttnar haha inte pjåkigt! fuxskäck m minst ett blått öga :d

Vad gulligt! Själv är jag hemkommen från otyg på stan, böjade tidigt och är nu helt hopplös... Vilken lycka, mat och drinkar i ohemula mängder, jag är människa igen:D Och hemma innan midnatt, bara det:o

Det finns ju en del Sthm mammor här. Så jag tänkte fråga vad ni har för sulkys och om ni e nöjda? Vi har en Teutonia fun idag. Är nöjda men den är lite svårkörd i snödrivorna. Och snöröjningen här på vår lilla hörna är obefintlig.

T fyller snart ett och släkten vill ge henne nått mer än leksaker. Så då tänkte vi på sulky och cykelstol. Har ni andra förslag på vad som kan behövas så mottas det tacksamt för vi kan inte komma på så mycket som vi ”behöver”.

:o Typ:D

1 Liggvagn, blå 60-tal (urvuxen)
1 Teutonia rosa (skev)
1 Orange sulky 70-tal (kass i snö, annars underbar)
1 Emmaljungasulky (kasserad)
1 Brio Sitty (dagisvagn och snövagn)

Inte fler än 5, faktiskt:) Måste lämna in den rosa på service, måste bara hitta ett ställe som tar emot.

Tackar! Hur stor/liten blir den hopfälld om man jämför med Teutonia ?

Annars så säger jag nog som kpist 5 barnvagnar :eek:! Hur får du plats med alla?

Tackar! Givetvis ska vi önska oss en bärsele till. Det har jag ju gått och funderat på länge nu...

Perfekt. Smidigare att förvara än vagnar dessutom. ;)

Vad har du och vad vill du ha?

Ja, visst gör dem.
Vi har en Beco Butterfly. Funderar på Boba eller Beco Gemini. Men det vore kul att prova något annat än Beco. O andra sidan så är vi väldigt nöjda så det kanske är bästa att satsa på säkra kort.

Mycket mindre, och jag lämnar den glatt på dagis.

Två har vi i trapphuset, en i källaren, Emmaljungan har vi slängt och liggvagnen är i ett annat förråd.
Inga problem alls;):D

Vi har en teutonia timmy (eller ja två, en begagnad i stallet också) och är jättenöjda!

Inte, bara värre än genomsnittet;):D

Idag är vi sjuka, gnälligt värre. JAg har massor att göra på jobbet och är stressad, och Alicia är snorig och uttråkad. Lååååång dag det här.

Fy, stackare. Mina ungar har varit förkylda i en vecka, lilla snorar fortfarande men stora kunde äntligen gå till förskolan igår. Puh! Vårt hem ser ut som en krigszon!

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 933
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama