Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!
hahaha Lykke pratar HELA tiden, tyvärr säger hon mest bolja?
förstår inte så mycket, hon pratar mycket i telefon. hon härmar lixom hur samtal låter, fast hon pratar mest med nån som hör riktigt taskigt för hon måste höja rösten mkt
vi har börjat gå på promenad ute varje dag 20-30 minuter, sen orkar hon inte längre i snön och det är grymt effektivt, dock rätt knöligt om man har både Lykke o Strumpan med, spec nu när det är smällare.
vi var på nyårsfest oxå, eller ja fest o fest men ni hajar, Luckan var överlycklig! inte ett skrik eller nån gråt, hon sprang runt, dansade, pratade och flirtade med äckliga gamla gubbar
hon matade min kompis bror med öl, verkligen hällde den i munnen på honom. "hon är som sin mamma, gillar killar och öl" var typ den kvällens kommentar
hon är sjukt glad måste jag säga, typ hela tiden. hon gillar att spela musik, hon har en xylofon och en liten synth och hon älskar att pyssla med dom, tack o lov att de låter lååååågt. läsa böcker är riktigt kul också. fast bäst tycker hon om att sitta på hästar
tur att min tränare har små och snälla hästar haha.
vi var på kulturhuset och lekte för ett tag sen med min bästa killkompis sambo + son och GUD vad kul hon tyckte det var, vet inte vem som var tröttast då. hon gillade verkligen att åka kommunalt också, bådar gott antar jag haha!
fast idag sa hon Olivia faktiskt, sjukt. har en stallkompis som heter Olivia och hon tittar ofta på SVTB där är det ju nåt barnprogram med en gris som heter Olivia.
fast roligaste med Lykke är när hon dansar, hon kör lite pulp fiction där
sen galopperar hon mycket oxå! haha!