Skönt att det funkar bra för digJag äter också minipiller men mår sjukt bra på mina. Mer stabil och jämn i humöret över månaden, och ökad sexlust (inte för att vi hinner göra nått åt det, men den är där)
Det behöver inte bli illa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att det funkar bra för digJag äter också minipiller men mår sjukt bra på mina. Mer stabil och jämn i humöret över månaden, och ökad sexlust (inte för att vi hinner göra nått åt det, men den är där)
Det behöver inte bli illa!
Jag åt kombinerade p-piller ett par år när jag var typ 20-25 och mådde inte bra på dem, blev deppig. Så det är därför jag är lite orolig att råka ut för det igenSånt gör man bäst i att inte läsa
Nej men allvarligt så ska man såklart ha koll. Men man behöver ju verkligen inte såna ut för sånt heller.
Jag har ätit kombinerade p-piller sen jag var 18 och har mått hur bra som helst på dem. Och den bipacksedeln är inte heller så rolig. Nu får jag inte äta p-piller längre och funderar på alternativ. Lutar mot att testa hormonspiral…
Förstår vad du menar, jag kände samma när jag ammade första barnet och innan jag började med pillerna igen. Glad överraskning att den ändå finns där nu. Det var längesenSkönt att det funkar bra för digMin sexlust är redan mycket liten pga amningen så det känns ju sådär att döda den ännu mer
![]()
Åh, va skönt! När får ni svaret?Röntgen avklarad, tog typ tjugo min och hon sov hela tiden. Guldunge![]()
Om typ två veckorÅh, va skönt! När får ni svaret?
Två frågor:
1. Varför är naglarna alltid vassa trots att det känns som att jag klipper dem hela tiden?
2. Varför läcker blöjan alltid PRECIS när jag har startat en tvättmaskin med bebiskläder?
![]()
Din fråga nummer två undrar jag också, det verkar lite onödigt1. Jag har samma fråga!
2. Varför stoppar bebis fingrarna så långt in i munnen att hon får kräkreflex och gör om det igen, igen och igen?
3. Då fyller jag på med varför bebis kastar mat och skedar all världens väg på golvet, för att sen bli upprörd över att allt försvinner![]()
Det är just de stunderna jag önskar att vi hade hundMin hund längtar efter den perioden...![]()
Nu sitter jag och Signe i bilen på en parkering i Halmstad. Blöjbyte gjort och matning pågår. På väg hem till min mamma i Småland, så blir första lite längre turen (strax under tre timmar) - hittills går det strålande!