Oj, hjälp! Tack för svarFöre skulle jag tro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, hjälp! Tack för svarFöre skulle jag tro
Är det i den där kassakollen? Tror också att det är före. Men du kan gå in på sidan om föräldrapenning där när du loggar in och lägga in dagar på låtsas o se vad det blir. Då står summan efter skatt lite lättare att se vad det blir då.Nån som vet om summan för hur mycket man får i föräldrapenningguiden på Försäkringskassans sida är före eller efter skatt?
Ja den sidan med föräldrapenningsolanering är det! Så det är efter skatt där då?Är det i den där kassakollen? Tror också att det är före. Men du kan gå in på sidan om föräldrapenning där när du loggar in och lägga in dagar på låtsas o se vad det blir. Då står summan efter skatt lite lättare att se vad det blir då.
Jag är absolut ingen expert, menTydligen skall man inte säga nått. Gick på wc och så blev pappret rosa. Känner dock tydliga rörelser och mår bra (kom bara en gång) Så gissar på ett sprucket blodkärl kanske, hade de förra gången och då kom det betydlig mer.
så kommer nog att avvakta ett tag
Tror ju inte heller att det är nått. Men aldrig känner man efter, och då känner en massa konstigheter som när man funderar vad som är på gång med kroppen. Full aktivitet verkar det vara i alla fallJag är absolut ingen expert, men
det låter som en ofarlig liten blödning
Ja där man klickar i ofött barn typ och så kryssar man i dagar och vilken typ av dagar osv man vill ta ut? Där visas det efter skattJa den sidan med föräldrapenningsolanering är det! Så det är efter skatt där då?
Yes, precis! Gud vad bra! Eller bra och bra, menJa där man klickar i ofött barn typ och så kryssar man i dagar och vilken typ av dagar osv man vill ta ut? Där visas det efter skatt
Hugg i ligamenten vid nysning, aj som f-n .
Här är största bekymret just nu att jag är så TRÖTT. Det är riktigt jobbigt att ens lyfta armen. Vet inte om jag kanske kan ha järnbrist. Jag har gjort försök med Niferex men förutom ont i magen jag mår illa av dem, äter istället två stycken Aco Gravidvitamin.
Kollade lite på det, det står att dagsdosen innehåller20 mg järn, jag äter i och med ACOS-gravid tabletter redan 30 mg, så det kanske hade varit bra att lägga till! Lättillgängligt också!Blutsaft funkar för mig. Påverkar inte magen och jag har hållit blodvärdet hittills.
Här är största bekymret just nu att jag är så TRÖTT. Det är riktigt jobbigt att ens lyfta armen. Vet inte om jag kanske kan ha järnbrist. Jag har gjort försök med Niferex men förutom ont i magen jag mår illa av dem, äter istället två stycken Aco Gravidvitamin.
Vissa dagar är jag också så dödligt trött. Funderar på om jag ska börja med järn. Inte nästa besök hos bm förrän i början av juli...Här är största bekymret just nu att jag är så TRÖTT. Det är riktigt jobbigt att ens lyfta armen. Vet inte om jag kanske kan ha järnbrist. Jag har gjort försök med Niferex men förutom ont i magen jag mår illa av dem, äter istället två stycken Aco Gravidvitamin.