Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det måste vara det. Googlade lite snabbt och förstod att det kan sätta sig där. Åh vad ljuvligt det är att vara gravidFoglossning fram kanske?
Alltså är det ”normalt” att ha svinont i blygdbenet när man är gravid? Har sen några dagar haft riktigt ont där när jag är i rörelse. Känns liksom helt ömt. Hade aldrig detta första graviditeten. Är bara i vecka 21+4 så är ju en bit kvar. Fasen vad mycket tyngre den här graviditeten känns redan! Tröstar mig med att bebis kommer plockas ut i slutet av september oavsett så jag slipper ju gå två veckor över tiden igen blev förresten flyttad en dag fram på RUL, till den 6 oktober.
Usch, ja det är helt hemskt! Känns som nån slått sönder hela benet med en slägga, ungefär. Jag skurade altanräcken igår och satt en del på huk, det har jag märkt att jag absolut inte ska. Känns som hela fiffi ska sprängas.Åh, vet hur det är... Jag har också foglossning i främre fogen.. Det är verkligen så oskönt.. Var ute och gick i skogen igår och det får jag sota för idag.. Får ta det lite lugnare idag istället..
Usch, plötslig molvärk. Precis som mensvärk i känslan. Vet ju att det växer och så, men det kom så plötsligt att jag blir orolig.
Nej det kom och gick över rätt fort. 18+0 idag. Känts lugnt i magen idag, så lyssnade med dopplern och hörde och nu när jag lagt mig drog poppandet därinne igång .Hoppas att det bara är växtvärk. Håller det i sig? Vilken vecka är du i nu?
Men usch! Finns det något man kan göra för att lindra det där?Usch, ja det är helt hemskt! Känns som nån slått sönder hela benet med en slägga, ungefär. Jag skurade altanräcken igår och satt en del på huk, det har jag märkt att jag absolut inte ska. Känns som hela fiffi ska sprängas.
Inte vad jag vet, men ska fråga barnmorskan nästa gång jag ska dit.Men usch! Finns det något man kan göra för att lindra det där?
Inte vad jag vet, men ska fråga barnmorskan nästa gång jag ska dit.
Kontroll på mvc igår. Allt bra men de där hb lär inte vara nått att leka med. Trots att jag äter järntabletter med 100mg så hade de bara stigit från 109-> 111 på en månad. Inte konstigt att man är trött. Mätte även blodtrycket hemma och de låg på 111/67 (får alltid så ”högt” tryck hos läkare trots att jag inte stressar över det)
Fy, vad jobbigt.RUL idag, tyvärr såg hon inte magsäcken så bra som hon borde så blir nytt besök på måndag. Hon tyckte inte jag skulle oroa mig då allt annat såg bra ut, men det är ju lättare sagt än gjort.
Fick tom ut och ta en promenad i väntan på att magsäcken skulle fyllas men den fylldes inte så mycket att hon kunde säga att det såg bra ut.
Nervös väntan till måndag....
Tack. Så tacksam åt sonen just nu, som gör att jag kan tänka på annat.Fy, vad jobbigt.
Håller tummarna!
RUL idag, tyvärr såg hon inte magsäcken så bra som hon borde så blir nytt besök på måndag. Hon tyckte inte jag skulle oroa mig då allt annat såg bra ut, men det är ju lättare sagt än gjort.
Fick tom ut och ta en promenad i väntan på att magsäcken skulle fyllas men den fylldes inte så mycket att hon kunde säga att det såg bra ut.
Nervös väntan till måndag....