Knepigt det där med sömn. Det finns ingen möjlighet att träna lillebror på att sova med pappa istället? Hur funkar det om du sover borta?
Vi tänker nog göra så att jag sover i gästrummet med bebis och pappan sover i sovrummet med storebror (i spjälsäng bredvid sin säng). Tror alla kommer få bäst sömn på det sättet. Usch, om det är nåt som gör att jag önskar att ingen stannar i magen för evigt så är det nätterna med småbarn. Fy fan vad slitigt det kan vara emellanåt
I princip skulle de gå att han sover med pappa, men han stiger upp redan 5:30 för att åka till arbetet och har svårt att bli störd i sömnen plus att han inte vaknar av oroliga barn. (finns en orsak till att jag tagit 99% av alla nätter)
Bara sovit "borta" 3 gånger i lillebrors liv, och då har jag sovit i gästrummet pga tex att jag varit magsjuk. Pappa har funkat bra då i alla fall
Jag har ju inte sovit en hel natt på tre år sedan storebror kom (en typ som inte fattar att man skall sova) så lika bra att köra racet ut innan man kanske råkar vänja sig med att sova igen