En "förbjuden" fundering. Kön på det blivande barnet. Vi har två pojkar sedan innan, och jag hoppas på att detta skulle vara en flicka. För att jämna upp dynamiken och för att de helt enkelt skulle vara kul med en tjej.
"Tyvärr" känns det mer som en pojke. Jag har knappast några symtom mer än att jag reagerar på dofter, har inte ens kastat upp någon gång (har jag inte heller gjort de tidigare graviditeterna) och när mannen fick se bilderna från ultraljud fick även han en känsla av pojke (är ju dock för tidigt att kunna säga nått)
Inte som så att jag kommer bli ledsen och besviken över en till gossen, men längtan efter en tjej kommer nog alltid att finnas ifall det blir så. Mannen är rätt tydlig med att inga fler barn, han var rätt nöjd med de två vi redan har
Vi har också en pojke sen innan och jag önskar verkligen att det är en flicka den här gången, även om det ju kommer bli bra med en lillebror också. Kommer inte ta reda på könet denna gång eftersom jag vill leva på hoppet så länge som möjligt.
På sambons sida finns dock typ bara pojkar så har inte nån större förhoppning om en flicka. Sambons pappa är tvilling. De har i sin tur 4 barn var. 7 pojkar och 1 flicka. Av deras 9 barnbarn är 8 pojkar och 1 flicka
Jag har valt fel snubbe helt enkelt