Ja, tydligen oerhörd skillnad, det är ju fint att hedra mamma med namn efter hennes häst Själv har jag aldrig träffat den hästen dock, den är död sen länge, men tycker att namnet är fint! Men gillar ju min häst mer..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, tydligen oerhörd skillnad, det är ju fint att hedra mamma med namn efter hennes häst Själv har jag aldrig träffat den hästen dock, den är död sen länge, men tycker att namnet är fint! Men gillar ju min häst mer..
Allt såg bra ut, och jag ska få en son!
Därmed blev det väldigt lätt med namn, Tage Alexander
Vi hade kanske fem tjejnamn att välja på, så det här blev ju smidigt.
Grattis!!Allt såg bra ut, och jag ska få en son!
Därmed blev det väldigt lätt med namn, Tage Alexander
Vi hade kanske fem tjejnamn att välja på, så det här blev ju smidigt.
Härligt att allt såg bra ut @Okeydokey!
Har någon tips på vart man kan hitta trekvartsbyxor för gravida? Jag har vanliga jeans och korta shorts, men det är för varmt för de långa brallorna och för opassande med shorts på jobbet.
Det är bra faktiskt.Hur är det med er?
Var idag på Dressyrträning och trimmade inför helgens tävling. Passade på att planera lite löst träningsupplägg inför sommaren, tränaren frågade hur länge jag planerar att rida men nja jag tänker nog att jag rider så länge kroppen är med mig! Vi åker på semester drygt två veckor och kommer vara i vecka 30 när vi är hemma igen. Hoppas dock på tävling precis innan vi åker vecka 27 vi får väll se om jag är för optimistisk
BM-besök i vecka 26 idag! Första SF-måttet taget och jag ligger en bit över mittkurvan även denna graviditet med 26 cm. Allt såg fint ut, 121 i HB, 115/60 i blodtryck, 4,2 i blodsocker och fosterljuden låg på 146. Vikten upp 3 kg drygt, får försöka äta lite oftare. Kan fortfarande springa, har inte ont någonstans och kan inte komma på någonting annat att klaga på just nu . Livet är rätt fint helt enkelt!
Hur är det med er?
Var idag på Dressyrträning och trimmade inför helgens tävling. Passade på att planera lite löst träningsupplägg inför sommaren, tränaren frågade hur länge jag planerar att rida men nja jag tänker nog att jag rider så länge kroppen är med mig! Vi åker på semester drygt två veckor och kommer vara i vecka 30 när vi är hemma igen. Hoppas dock på tävling precis innan vi åker vecka 27 vi får väll se om jag är för optimistisk
Fick upp ”minnen” på Facebook idag, bilder ifrån innan första graviditeten 2015 när jag sprang ”terränglopp”. Oj jösses, jag har att göra om jag ska hitta tillbaks till den formen
Innan första barnet sprang jag 5mil i veckan och tränade på gym 3dagar/v och va i mitt livs form känns det som. Nu är det ju mest att rund är också en form
Samtidigt som jag älskar att vara i form så älskar jag tillståndet just nu också och det är väl tur det!
Detta är ju min tredje graviditet på 3år så att det känns (och syns..) är ju inte konstigt alls. Hade bara 3mån mellan Filippa och Sammy och Sammy va 9mån när jag blev gravid igen. Det är sista för min del också, lite ledsamt också men jag känner att om allt går bra nu så tar jag inga risker att råka ut för en katastrof igen. Får jag ha 2fina barn i livet hos mej så är jag nöjd därFörstår vad du menar! Jag älskar också att känna att jag är i form, eller hur jag nu ska uttrycka det, men älskar att vara rund och gravid också trots mina problem med fogarna. Har ju också en (snart) ettåring hemma så har ju varit gravid två gånger på kort tid och det har helt klart satt sina spår. 2015 var jag nog i min bästa form någonsin. Brukade börja dagen med ett par mil på skidorna och sen åka till jobb i stall och vara fysiskt aktiv hela dagen i princip. Var så himla härligt att känna att jag orkade så bra. Nu orkar jag inte mycket, vilket är jättetrist, men kommer ändå sakna att vara gravid när det är över. Inte så säkert att det blir några fler gånger här
Ska dock bli jätteskönt att typ kunna vända sig i sängen eller ta en kort promenad utan smärta. För jag hoppas verkligen att det blir som sist, dvs att alla besvär med fogarna är som bortblåsta efter förlossningen.
Ta i trä..