Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har börjat kolla på pushpresenter Om jag ska trycka ut en bebis genom min vagina så kan jag ju vara värd en klocka i roséguld?
Pushpresent
Inte förvånad - amerika bidrar med mycket konsumtionsidiotiHaha, det är något från USA där man får en present från sin kille för att man fött barnet typ.
Har börjat kolla på pushpresenter Om jag ska trycka ut en bebis genom min vagina så kan jag ju vara värd en klocka i roséguld?
Tycker helt klart det låter som något du är värd.
Ja, det är jätteamerikanskt, men man har burit ett barn i nio månader och sen tryckt ut det. Alltså, en liten present kan man ju va värd?
Inte förvånad - amerika bidrar med mycket konsumtionsidioti
Jag är i vecka 21 nu, och fröet har börjat böka runt lite. Det är fortfarande LÅNGT från zumbapassen som storebror körde ett par gånger i timmen - men skönt att känna lite liv i alla fall
Kände du rörelser senare denna gång? Det är än av mina största nojor. Alla pratar om hur man brukar känna tidigare som omföderska och det närmar sig när jag kände första rörelserna med sonen.
Men bara sex dagar kvar till RUL (som säkerligen kommer vara för tidigt..) och nu börjar man se en liten mage när jag ligger ner iaf
Jag är i vecka 21 nu, och fröet har börjat böka runt lite. Det är fortfarande LÅNGT från zumbapassen som storebror körde ett par gånger i timmen - men skönt att känna lite liv i alla fall
Jag som väntar första barnet känner mig lite osäker här. Man läser överallt och hör alla prata om att "de första sparkarna känns som fjärilar/fladder/kittlingar i magen ".
Jag står som ett frågetecken och undrar då om det är så att:
1. Min unge har inte börjat sparka ännu, så det jag känner är nåt annat.
2. Min unge har helt missat manualen för hur en spark ska utföras för att denna skall upplevas som ett "fjärilsfladder" och istället läst på sidan om "elektriska spasm-nyp i blivande moders livmoder, med extra fokus på att hoppa på urinblåsan".
Jag fortsätter att klura på detta medan något kör rally i magen och jag väntar med spänning på dessa kittlande fjärilsfladder!
Haha lavalampa! Ungefär så var det första jag kände förra gången också. Men en rätt svag sån och till en början något man kanske skulle kunna ta för aktiva tarmar Ungefär så känner jag nu också. Jag tror att det är den där lilla lavalampan men det är inte så tydligt att jag är säker.
Sen kom en kort liten fiskperiod! Det är väl vad som menas med fladder. Jag tyckte det kändes som om jag hade en liten fisk i magen Sen kom lavalampan tillbaka i betydligt större version!
Sonen var väldigt lugn i magen och det där med att sparkar kunde göra ont fick jag aldrig uppleva. Han är en rätt lugn typ även på utsidan så jag lär bli lite nervös om denna bebis är en vilding i magen