Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har vi köpt en boll och en spelande elefant
Visa bifogad fil 11384
Pluttan är nu 6 månader och har mycket svårt för att somna. På kvällarna funkar det nästan bara med att amma henne till sömns. Hon är så uppe i varv och ska kolla på allt, allt, allt. Knappt hon hinner äta!
Hon vill helst inte sitta still i famnen heller utan ska hoppa, klättra och se sig omkring Ju tröttare desto vildare!
Enligt appen är det en fas, jag ser fram emot slutet på fasen
Håller tummarna att det lugnar ner sig snart! Sömnen påverkar verkligen allt annat, en ska ju orka med dagarna också...Pluttan är nu 6 månader och har mycket svårt för att somna. På kvällarna funkar det nästan bara med att amma henne till sömns. Hon är så uppe i varv och ska kolla på allt, allt, allt. Knappt hon hinner äta!
Hon vill helst inte sitta still i famnen heller utan ska hoppa, klättra och se sig omkring Ju tröttare desto vildare!
Enligt appen är det en fas, jag ser fram emot slutet på fasen
Om det är någon tröst brukar de ju sova mer i tonåren
Tre månaders vaccination på onsdag, några tips från er som redan har det avklarat?
Gör ni ngt "organiserat" med era bebisar?
Ida och jag började pa babymassage/Shiatsu igar och funderar pa att anmäla oss till babyteckensprak och babysim ocksa (allt blir inte samtidigt utan det ena börjar när det andra är slut).
Med första barnet var vi pa babysim men med dom andra har jag inte gjort ngt sa det tänkte jag ta igen nu
@Imogen @Lovise tack, det är nog mest spruträdda jag som oroar mig
Men pappa ska med och så ska jag vara beredd att amma efteråt. Ska försöka ha honom pigg och mätt innan med. Alvedon har vi köpt hem för att vara redo
@Lakritsnapp ojdå håller tummarna för att det är något som går lätt att lösa