Har tagit Novalucol men det hjälper så där. Hade för mig att Omeprazol inte var okej men då ska jag testa det istället.
BM trumfar bipacksedeln.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tagit Novalucol men det hjälper så där. Hade för mig att Omeprazol inte var okej men då ska jag testa det istället.
Min bebis verkar vara vaken på dagtid, idag kunde även sambon tajma in att få känna sparkar utifrån
Sitter och kollar barnvagnar på blocket, tänkte köpa en begagnad att ha i stallet och så köper vi nog en ny att ha hemma. Vill inte ha med all stallukt hem liksom.
Verkar lösa sig med det ekonomiska för att köpa ut exet MEN då tvärvänder han (så klart). Så nu ska jag inte alls få det längre utan han vill köpa ut mig. Han gör allt för att jävlas. Vägrar skriva över blancolånet på 160 000 kr på sig (jag var snäll och stod med så han skulle få det beviljat och få bättre ränta) så jag har mycket svårare att få tillräckligt med lån beviljat då dom måste räkna med det i kalkylen. Och det är bara ett exempel. Så nu blir det ett brev till tingsrätten om bodelningsman för nu räcker det. Nu får det kosta vad det vill. Det här ska göras upp NU så jag kan få lite lugn och ro att fokusera på bebis och mig...
100 dagar kvar till BF idag! v25+4. 9 månader känns som en jäkla lång tid, jag har inget emot att vara gravid men jag är nyfiken på lilla fröken, tycker 7-8 månader vore mer lagom
Åh tack, eller hur man ska sägaÅh vilken fin mage
Bebisen blir helt galen varje gång jag äter granatäpple. Kan han urskilja smaken måntro?
Jag var hos BM v 25 första gången efter RUL. Nästa besök är om 2 veckor (alltså ca en månad efter förra), då är det glukosbelastning. Sen tror jag det är varannan vecka from augusti.Oj vilka magar ni har redan..! Jag ser mest lite tjockare ut.
Tror att jag hittade sista listan. Uppdaterar datumet enligt RUL.
Hur ofta görs graviditetskontrollerna i era landsting efter RUL? Barnmorskan bokade in en tid redan nästa vecka, antar att det är mest för moderskapsintyget? Får se vad hon har för plan framöver..
September
1/9 Californication, Stockholm, 1:a barnet,pojke
15/9 - Norma - Värmland, 1:a barnet,flicka
17/9 - krambanan, Skåne, 1a barnet, flicka
13/9 - Quickstep, Halland 2:a barnet,pojke
21/9 - westerngirl- Småland 2:a barnet, Flicka
21/9 - pontevecchio, Sthlm. 1a barnet.pojke
26/9 - zewz - Småland, 2:a barnet, flicka
Oktober
4/10 - annoj - Småland, 1:a barnet
6/10 - Flixon, Skåne. 1a barnet flicka
10/10 Allevo, Östergötland, 1a barnet, pojke
13/10 - Fivi - Gotland, 1:a barnet
17/10 EnLitenAnna, Sörmland, 2:a
23/10 Linisen, Uppland 1a barnet
November
6/11 - Sedna , Stockholm 1a barnet flicka
7/11 - Matmissbrukaren, Halland, 3:e barnet
7/11 - Mitrolle, Närke, 1:a barnet flicka
12/11 - BuenoBull, Uppland, 2:a barnet flicka
15/11 - Saigon, Skåne, 1:a barnet
19/11 - Mulles_matte, Småland, 4;e barnet flicka
23/11 - Roxer, Uppland. 1:a barnet, okänt kön...
31/11 - Bernt, Göteborg, 1a barnet