Bälte är skitbra! Överlever inte utan mittDu får säga till om det funkar!
Då kanske jag vågar mig på att slösa pengar på det med, så det blir lite enklare på jobbet. Mina arbetsställningar är så sköna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bälte är skitbra! Överlever inte utan mittDu får säga till om det funkar!
Då kanske jag vågar mig på att slösa pengar på det med, så det blir lite enklare på jobbet. Mina arbetsställningar är så sköna
Jag är kluven till bältet. Visst hjälper det, men jag måste dra åt det så hårt att jag är helt uppskavd på höfterna på eftermiddagen... Och sätter man sig så åker det upp och trycker ihop allt och man blir kissnödig. Blä.
Men visst, ibland är det så man stapplar fram för att få tag i det och liksom pustar ut när man äntligen fått på det... Charmigt.
Man skall väl ta av det när man sitter ner? Det sa min sjukgymnast iaf. Därför valde jag att inte skaffa något, det känns helt enkelt för meckigt för min del. Jag är lat.
Jag kommer aldrig behöva köpa ett enda plagg haha Det lär man ju göra ändå, men mkt av lilltösens kläder är i princip oanvända så gör ju inget om de kommer till användning. Tycker också det är roligt att gissa och gå på symptom osv, men det är samtidigt rätt praktiskt att kunna veta och planera lite
De närmst i ålder med fräschast kläder jag ärver ifrån är tjejer.
Vilket innebär (OMG!!) att vår son kommer ha inte typiska killkläder!! :O
Ni kanske tom får se honom i rosa!
OMG, det går väl inte? Brinner inte rosa kläder upp om de kommer i kontakt med pojkkropp(-snopp?)?De närmst i ålder med fräschast kläder jag ärver ifrån är tjejer.
Vilket innebär (OMG!!) att vår son kommer ha inte typiska killkläder!! :O
Ni kanske tom får se honom i rosa!
+1 på allt ovanstående, utan magnesiumet krampar varenda muskel i min kropp ihop fullständigt! Fast järn slipper jag fortfarande, hade bra depåer sist. Men klumpigheten Och jag lär ju inte bli mindre de närmsta månaderna, liksom...F.ö knaprar jag mgnesuium och -järntabletter och käkar blodpudding.
Är rätt tjock, svullen och otymplig. Min sambo kan inte låta bli att fnissa när jag graciöst häver mig upp ur halvliggande ställning från soffan.
Häromdage såg vi Jurassic World på bio, magen studsade filmen igenom. Han verkar gilla action!
Bältet ska alltid sitta lättillgängligt utanpå kläderna för att man enkelt ska kunna släppa på det när man sätter sig. Det räcker alltså att öppna spännena och när man ska iväg igen drar man åt det. När man gjort det några gånger sitter rutinen så det bara tar någon sekund. Jag hade det rejält meckigt med det på jobbet då jag har utrustningsbälte, radio och allt möjligt som hamnade i vägen men så länge man har "vanliga" kläder är det enkelt.
Mer kanske som om jag fotar just då. Rosa är ingen favoritfärg för mig så det lär bli stallkläder och eftersom han föds i slutet av sept blir det nog inte så många foton i bara bodys
Jag älskar blått, går inte alls att göra samma statement med
PS, jag har inte fått se vagnen än
Ser bra ut Tassen, eftersom vi bor litet bor vagnen (arna) hittills hos mina föräldrar. Pappa gnällde lite över att garaget inte var en barnvagnsparkering
Ni har inte pimpat den, har sett i grupper på Fb att man kan pyssla med det på heltid Du kan få många tips på hur du gör den tjejig
Flixon, magnesium är magiskt! känner av om jag missar en dag.
eh nej Bumperskydd, ny rosa suflett med pälskant och en Elodie sittdyna är iaf det minsta man kan förvänta sig! (no offense till er som pimpar, jag är bara förundrad över barnvagnsvärlden jag trillat in i).
Mer kanske som om jag fotar just då. Rosa är ingen favoritfärg för mig så det lär bli stallkläder och eftersom han föds i slutet av sept blir det nog inte så många foton i bara bodys
Rosa som är så fint