Höstföräldrar 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
TENS, vad är det? Har funderat lite på smärtlindring, det kommer ju göra ont det fattar jag men har olika kommuner olika att erbjuda i smärtlindring?
Jag frågade om lustgas sist och det användes inte där, inte heller vattenfödsel (även om jag inte tänkt använda det alternativet).

Nu sitter jag och virkar mormorsruta efter mormorsruta, någon gång innan lillen är född ska jag tusan ha fixat en filt till oktober kylan! :sneaky: :o :p

TENS, vad är det? Har funderat lite på smärtlindring, det kommer ju göra ont det fattar jag men har olika kommuner olika att erbjuda i smärtlindring?
Jag frågade om lustgas sist och det användes inte där, inte heller vattenfödsel (även om jag inte tänkt använda det alternativet).

Nu sitter jag och virkar mormorsruta efter mormorsruta, någon gång innan lillen är född ska jag tusan ha fixat en filt till oktober kylan! :sneaky: :o :p

Ska du föda i urskogen? Har dom inte lustgas :confused: :crazy:
Det är väl ändå det allra vanligaste?

Cali, jag avstår dropp pga nålfobin. det får man göra men ska skrivas in i förlossningsbrevet för att inte sättas per automatik enligt min BM.
Kommer försöka klara mig med yoga och lustgas.

Vi hade RUL igår, en frisk och kry Pojke! Var hundra på en tjej så tji fick jag!

Cali, jag avstår dropp pga nålfobin. det får man göra men ska skrivas in i förlossningsbrevet för att inte sättas per automatik enligt min BM.

Vi hade RUL igår, en frisk och kry Pojke! Var hundra på en tjej så tji fick jag!
Tror inte att dropp sätts per automatik, däremot infarten.

Grattis till pojken :bump:

Nu längtar jag ännu mer till mitt RUL :love:
En hel jävla månad kvar :meh:

1/9 Californication, Stockholm, 1:a barnet, pojke
15/9 - Norma - Värmland, 1:a barnet, flicka
17/9 - krambanan, Skåne, 1a barnet, flicka
13/9 - Quickstep, Halland 2:a barnet, pojke
21/9 - westerngirl- Småland
22/9 - pontevecchio, Sthlm. 1a barnet.
26/9 - zewz - Småland, 2:a barnet, flicka

Oktober
4/10 - Flixon, Skåne. 1a barnet
4/10 - annoj - Småland, 1:a barnet
10/10 Allevo, 1a barnet, pojke
13/10 - Fivi - Gotland, 1:a barnet
17/10 EnLitenAnna, Sörmland, 2:a
23/10 Linisen, Uppland 1a barnet

November
4/11 - BuenoBull, Uppland, 2:a barnet
5/11 - TantGredelin, Stockholm 1a barnet
7/11 - Matmissbrukaren, Halland, 3:e barnet
19/11 - bebisinovember, Uppland. 1:a barnet.

:love:
Vi fick greja en del för att få mini att avslöja könet. Hon låg precis som dottern med navelsträngen mellan benen. Men till sist såg det ut som en lite tjej :)

22/9 - pontevecchio, Sthlm. 1a barnet.

Oktober

November

:love:
Vi fick greja en del för att få mini att avslöja könet. Hon låg precis som dottern med navelsträngen mellan benen. Men till sist såg det ut som en lite tjej :)

Grattis :bump:

Då misstänker jag att du inte lär shoppa ihjäl dig på bebiskläder heller? :p

22/9 - pontevecchio, Sthlm. 1a barnet. pojke

Oktober

November

Passade på att uppdatera dig @Pontevecchio när listan ändå kom fram :)

ÅHHHHHHH ringde min gamla mvc den 16 april för att få min blodgrupperingsjournal hemskickad. Fick höra "vi är inte alltid så glada i att skicka hem det, men jag skall prata med BM XXXX och om det är några problem så får hon återkomma till dig".

Happ. Varken fått höra något eller fått hem någon jävla blodgrupperingsjournal. Arg, frustrerad, irriterad. Skall mina problem med förra mvc aldrig ta slut? :eek: :devil:

Tror ni inte jag har ett fint pojknamn på G men ungen lär ju födas den dagen bara för det :meh:

Är bara några dagar från bf, precis som med sonen som har namnsdag bara några dagar efter att han fyller.

Men vad svårt det är är med pojknamn!
Flicknamn har jag redan en lista med godkända namn och jag har en pojklista med men typ bara med kanskenamn.

Och ja, jag tycke det är så svårt med namn att jag börjar fundera i god tid :p

ÅHHHHHHH ringde min gamla mvc den 16 april för att få min blodgrupperingsjournal hemskickad. Fick höra "vi är inte alltid så glada i att skicka hem det, men jag skall prata med BM XXXX och om det är några problem så får hon återkomma till dig".

Happ. Varken fått höra något eller fått hem någon jävla blodgrupperingsjournal. Arg, frustrerad, irriterad. Skall mina problem med förra mvc aldrig ta slut? :eek: :devil:

Men behöver du den? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 507
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 138
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·
  • Låst
Gravid - 1år Nu har alla bebisarna kommit och lagom till deras första jul så fortsätter vi att hänga här i nya tråden :heart September 1/9...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
106 799
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar