MM
Trådstartare
Jo tack! Bebisen är kvar på insidan här med, tack och lov får jag säga. Vaknade upp igår morse vid 3-snåret och mådde pyton. Kräktes och haft riktigt dålig mage mellan 4-8, fick feber och sen sovit hela dagen igår. Idag är allt som bortblåst Tänkte att det kanske är kroppen som förbereder sig men det där var väl i så fall lite väl att ta i kan jag tycka
I övrigt mår jag bra men inga direkta tecken på någon förlossning snart, ilar till och från i fiffin rätt bra och gissar på att hon tränger sig neråt, senaste besöket hos bm var hon inte fixerad iaf
Jag har för mig att du har bf bara några dagar innan mig @Matmissbrukaren och jag har om 6 dagar, det innebär ju att mannen din är typ bortrest när du är beräknad eller? Har dina tidigare små kommit senare än bf?
Jag börjar iaf känna att Gud vad skönt att detta är över snart! Ska bli så kul att få träffa den lilla och se hur hon ser ut och vad det är för en liten person Och nervös över storasysters reaktion förstås.
Ja, jag har bf imorgon
Äh, vi tänkte att ungen stannar säkert inne till bf iaf. Vi är inte kända för att komma i tid i våran familj
Lite nervöst men förra förlossningen tog 16 timmar från första känning så vi tänkte att han borde hinna hem.
Blev igångsatt med sonen och han kom på bf-8 och tösen startade det av sig självt och hon kom på bf+8.
Jag funderade innan idag på hur bebis kommer se ut men jag har inte den blekaste. Ska bli väldigt spännande att se om hon blir lik sin syster, som har korkskruvar i hela håret