Flagig bebis här med första veckorna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det några utav era bebisar som är torra i huden? Sebbe är såpass torr att huden typ flagar i alla hudveck och händer och fötter. Börjar få lite nojja över det. BVC har hembesök imorgon EM men tänkte om ni har något tips, köpte hem en flaska babyolja Intensive från Natusan men vette tusan om man vågar använda den, ifall jag skulle rubba hela balansen och han skulle börja se ut som en fisk?
TL: har provat smörja med bröstmjölk utan resultat.
Ligger i sängen med mjölkstockning i båda brösten och 40 graders feber, igen. Ngn som har ngn mirakelkur så jag kan bli kvitt den?
Annars så funkar d mesta bra här hemma! Lucas växer och står i.
Varm vetekudde, duscha så varmt du kan, amma/pumpa så mycket det bara går!Ligger i sängen med mjölkstockning i båda brösten och 40 graders feber, igen. Ngn som har ngn mirakelkur så jag kan bli kvitt den?
Annars så funkar d mesta bra här hemma! Lucas växer och står i.
Bm besök avklarat här med. Magen har sjunkit en del men bebis är fortfarande väldigt rörlig. Får väl se om den behagar fixera sig öht. Sf måttet hade börjat plana ut lite, men annars såg det mesta bra ut. Nu hoppas jag bara att liten behagar titta ut innan nästa besök, för jag är lagom less på att vanka runt helt handikappad.
38+0 i morgon, så ett par veckor kvar ja. Låååånga veckorI vilken vecka är du i nu? Du har väl typ 2 veckor kvar?
Inte kul att känna sig handikappad. Vet hur det känns. Men just nu är det mest vätskan i benen som gör mig väldigt orörlig då det är sjukt obekvämt med sprängfyllda ben..
Ja visst går det fort? Siri blir 4 veckor imorgon, galet!Lill-skrotis blir två veckor idag. Var tar tiden vägen? Jag har minskat 10 kg på dom här veckorna. Och idag är första dagen utan smärtstillning. Väntar på att han ska vakna så vi kan byta blöja och amma innan vi går ut på promenad. Men han sover gott idag tydligen. Ska iväg till apoteket och köpa tejp, tejpar fast tuttiläggen på nätterna så jag kan sova utan bh. Hur behändigt som helst!
Lill-skrotis blir två veckor idag. Var tar tiden vägen? Jag har minskat 10 kg på dom här veckorna. Och idag är första dagen utan smärtstillning. Väntar på att han ska vakna så vi kan byta blöja och amma innan vi går ut på promenad. Men han sover gott idag tydligen. Ska iväg till apoteket och köpa tejp, tejpar fast tuttiläggen på nätterna så jag kan sova utan bh. Hur behändigt som helst!
Blä vilken natt, sådär mycket har jag inte varit vaken sen förlossningen tror jag.
Ja visst går det fort? Siri blir 4 veckor imorgon, galet!
Jag sover på en handduk
Idag har vi skrivit på faderskapsintyget. Så skönt att fått det gjort så man slipper dra med liten upp till soc bara för en sån sak. Fattar dock fortfarande inte varför man måste åka iväg o skriva på sånt, hade väl varit mkt enklare om de bara skickade hem papperna, men nä, så smidigt kan de ju inte göra det :S
Tejp?! Bra tips, har kört med handduk jag med men har gått igenom varje natt hittills. Men kan dem inte ramla bort om man rör sig för mycket? Återkom gärna med resultat!
Blä vilken natt, sådär mycket har jag inte varit vaken sen förlossningen tror jag.
Ja visst går det fort? Siri blir 4 veckor imorgon, galet!
Jag sover på en handduk
38+0 i morgon, så ett par veckor kvar ja. Låååånga veckor