Vad jag vet finns inget alternativ på BB Stockholm iaf. Det är samma kostnad om man hamnar på patienthotellet eller ligger kvar på avdelningen.
Jag antar att man kan få det på faktura och betala om 30 dagar men det kanske inte hjälper så mycket.
Vad gäller kostnaden så är det ju helpension. Dvs frukost lunch och middag och tillgång till te och mackor dygnet runt. Så 500 tycker jag är en ganska ok kostnad ändå om man tänker på vad man får.
Mvh Miks
Vi var tvungna att betala direkt, både för mig och sambon. Vi var kvar på avdelningen.
Hoppas för övrigt att patienthotellet är bättre än avdelningen. Vi blev så jävla dåligt bemötta så vi har haft samtal med avdelningschefen på plats (det som krävdes för att jag ens skulle få åka hem eftersom resterande ragator sa nej) samt väntar på återkoppling efter det. Om man vet med sig att man skall göra kejsarsnitt så avråder jag verkligen från BB Stockholm, mig förstörde dom så psykiskt under mina dagar att jag bara grinade sista dagen och vi fick verkligen kämpa för att få åka hem till slut.