Sv: Höstföräldrar 2013
Håller tummarna för att hon inte får ont i natt! Tror du att det var mängden ersättning som spökade eller?
Vimsan
Man köper dom på apoteket, men får fråga efter dom eftersom det är kylvara. Fast minifom hjälper väl inte direkt magen att ta hand om järnet, den ska juh göra så det blir lättare att få ut gaserna i magen.
Jag litar inte riktigt på allt BVC säger, tyvärr. Dom har mycket konstigt för sig
För vissa blir det värre att ge minifom och magdroppar, för andra hjälper det mycket och för andra ingenting.
Anledningen till varför det oftast blir sämre påå natten är för att dom äter oftast mer på kvällarna, och sen magen jobbar sämre på natten, så det är svårare för den att smälta all mat barnet får.
Andromedae
Nä, min pappa är helt hopplös när det gäller julklappar. Säger man att man vill ha pengar, nä då får man något han tycker man behöver. Eller säger man att man vill ha något speciellt nä då får man flera mindre paket (när man var yngre). För det ska vara många paket och pengar är tråkigt att ge... *suck* Men jag hoppas Eirah bara får pengar av dom, för hon behöver inget annat just nu. Däremot kommer man garanterat på saker hon behöver sen och då kommer dom pengarna väl till pass. Hon struntar ju i paketen
sonen är det ju en annan sak, han vill ha mååååånga paket och med rätt saker i (4 år i februari).
Mamma brukar köpa det jag vill ha eller ge pengar.
Svärmor vet jag har köpt en ull body suit åt Eirah, hon brukar köpa det vi vill att ungarna ska ha+ pengar+ något onödigt
Sen av andra gör det ju inget om dom får paket, för där kan jag ju inte säga att dom ska ge pengar. inte så roligt att kanske bara ge 100 kr som presenten skulle kostat.
Så Eirah kommer av oss få kläder och sen får vi se om vi hittar något mer.