Sv: Höstföräldrar 2013
hopps det bara är tillfälligt o att ni båda mår bra! Lycka till!
hopps det bara är tillfälligt o att ni båda mår bra! Lycka till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir nog tenta först. Jag fick nämligen inte lämna in senare trots att det egentligen är en inlämningsuppgift och inte en hemtenta vilket normalt sett (åtminstone hittills på vårt program) innebär att läraren är friare att ändra inlämningstiderna. Nå, jag får fortsätta försöka producera något som är inlämningsbart. Jag tror knappast att det kommer någon knatte de närmaste dagarna, trots att det gör ganska ont till och från.Jozze -
Får vi se hur det blir med dig =)
Tenta eller bebis först.
I morrn får vi se vad för platser som får agera amningsstationer.
Jag & Sara tar med oss mostern (min syrra) till Ullared och ser om vi kan hitta nåt. *Lord have mercy*
Sitter och spanar igenom blocket efter någon mindre, smidigare vagn som man kan ha i bilen när man åker iväg för och handla och så.
Har fastnat lite för de här brio sing-typen, trehjuliga alt. små hjul fram.
Är det någon av dessa som ni har erfarenhet av?
Lätta att fälla ihop, tar de liten plats i bilen?
Älskar vår Emmaljunga edge men om vi har med oss den i bilen (Kian) så är hela bagageutrymmet fyllt
Kan knappt åka och handla mjölk och ställa in där bak.
Märkligt förresten.
Nya Kia´n (Ceed SW) får vi som sagt in vagnen, men inget mer.
Min Golf (Variant/kombimodell) där får vi in vagnen + en hundbur i mellanstorlek
Tillbaka till ursprungsfrågan!
Vilka priser det är på de begagnade vagnarna av den önskade modellen
Även de som har antal år på nacken kostar många fler kr än vad jag/vi kan avvara.