Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Anmäler mig till tjänstgöring! Får dock uppdatera i eftermiddag då jag har tillgång till dator. Det är så bökigt att klippa och klistra på mobilen.Grattis! Nu får Jozze ta och jobba med listan igen
Lite sent att svara på det här nu men jag förstår verkligen vad du menar med det inom parentes - det är det jag också kan oroa mig för, snarare än själva förlossningen. Vad gäller förlossningen kan jag noja lite över att jag ska föda på ett såpass litet sjukhus som jag ska. Vi var på Huddinge sjh i går på förlossningskurs och det känns som att de har bra mycket bättre resurser för att ta hand om en om något går snett än vad "mitt" sjukhus har. Nåja.Jag har nog varit ganska lugn tidigare under graviditeten, och den rädsla jag känt nu på sistone har inte bara med just förlossningen att göra, utan är nån slags mix av flera orosmoln (Kommer det bli några komplikationer? Kommer barnet vara friskt? Kan vi ta hand om ett sånt litet knyte? hur kommer denna gigantiska förändring i livet att kännas? hur kommer vår relation påverkas? osv) och en känsla av att inte vara riktigt redo. Tidigare var det så lätt att tänka att det låg låååångt fram i tiden, sen började plötsligt veckorna att bara rasa iväg, och det var då paniken kom lite. Och nu är jag då här, en knapp vecka till bf, och redo? Nej knappast, men det börjar kännas mer positivt spännande än panikslaget, och det är i alla fall skönt!