R
Raderad medlem 19815
Sv: Höstföräldrar 2013
Att ta i och ur bebisen utan att knyta om eller?
Att ta i och ur bebisen utan att knyta om eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan villigt erkänna att jag inte tyckte att man såg särskilt bra, så det är ju inte så att man missar något utan ett extra UL (rent estetiskt, alltså). Är en coolare bild på RUL:et Men min mor som var med (maken jobbade) var förstås överlycklig. Tippar på att hela hennes jobb har fått höra om hennes fantastiskt snygga barnbarn nu.
Okej då, då ska jag skippa att vara avis. Blir ju förstås svårt att få någon översiktsbild när bebisen är så stor. Har du fått reda på än om mor din har skrutit, Andro?Håller helt med dig. De 2 ultraljuden jag gjorde i v 35 o 37 syntes d e t jätte dåligt. Mest en massa skuggor osv. I v 32 såg man lite mera iaf..
Okej då, då ska jag skippa att vara avis. Blir ju förstås svårt att få någon översiktsbild när bebisen är så stor. Har du fått reda på än om mor din har skrutit, Andro?
Härligt vi får ut 480 kr för dom 4 dagarna vi låg inne, alltid något
Har ni tecknat någon barnförsäkring?
Har skickat iväg vår ansökan o jag hoppas att vi inte får någon reservation eller avslag... Tydligen har vissa fått det bara för att barnet hade lågt blodsocker o behövdes tilläggsmatas.. trots att det är en vanlig "komplikation"..