R
Raderad medlem 19815
Sv: Höstföräldrar 2013
Nej, mängden fostervatten minskar väl till och med på slutet. Men det är bara något jag fått för mig att jag läst, att man blir törstig för att det hela tiden bildas nytt fostervatten. Jag är också konstant törstig!
Jag har inte heller samlat på mig någon vätska och svettas inte heller mer än jag brukar men är konstant varm och är uppe och kissar minst 2-3 gånger varje natt. Kissar även ofta på dagen.
Men mängden fostervatten borde ju inte öka även om det byts ut ofta.
Nej, mängden fostervatten minskar väl till och med på slutet. Men det är bara något jag fått för mig att jag läst, att man blir törstig för att det hela tiden bildas nytt fostervatten. Jag är också konstant törstig!
Jag märker inte att jag svettas mer än vanligt, inte nu när det (äntligen!) har blivit svalare. I början av september dock svettades jag som en gris för jag lyckades ju alltid klä mig snäppet för varmt. Jag tror inte heller att jag samlar på mig vätska. Jag har tagit av mig min ring för den började sitta lite tajt, men jag har ju gått upp 12-15 kg så det kan ju lika bra bero på det. Jag känner mig inte, och ser inte ut att vara, svullen iaf.
Usch vad irriterande! Jag blir sur de få gånger jag vaknar och behöver kissa på natten, och det händer inte ens en gång i veckan och då endast en gång på natten. Jag hade blivit tokig!
Jag har inte heller samlat på mig någon vätska och svettas inte heller mer än jag brukar men är konstant varm och är uppe och kissar minst 2-3 gånger varje natt. Kissar även ofta på dagen.