Sv: Höstföräldrar 2013
*kl*
Äntligen hemma från stan!
Vart sååå less på spec. mvc idag. Vi hade tid kl 13.30, ja vi fick komma in vid den tiden och dom gjorde det vanliga som man gör på BM besök.
SF måttet var 36
sen vart det ctg, ganska högt på hjärtljuden, men inget oroväckande eftersom det låg ganska jämt. Hon stegrade dock efter att dom kollat blodtrycket och var uppe i 193 slag
Sen fick vi VÄNTA ett bra tag på att göra ul. Var även med en läkarkandidat som skulle kolla lite själv först osv. allt såg bra ut, och liten ligger nu bara +11% jämfört mot normalt. Så avviker hon inte från kurvan så bör hon väga runt 4000 kg. Men det sa dom med sonen också (han låg +11% i v 37) o ut kom en 4,6 kg klump...
Men sen vart det någon miss. Skulle vänta på diabetesläkaren. Sambon var tvungen o gå till parkeringen då tiden gick ut.
30 min gick, 40 min gick o då ser jag läkaren gå ut genom en dörr men funderar inte mer på det. 1 timma går och kl. blir 16. Receptionen packar ihop och där sitter jag.
Snäll som man är så vill man inte störa och säger inget. Tillslut kommer en BM och frågar vad jag väntar på, "ööööhhh ja läkaren!". Nä han hade gått tillbaka till sin avdelning och glömt bort mig. Där höll tårarna på o spruta
Men hon fick ringa tillbaka honom, så jag fick träffa honom iaf.... Jag stod tydligen längst ner på listan med handskrivet personnr så han hade totalt missat mig och dom med.....
Så BM sa det att nästa gång måste jag säga till och att jag aldrig stör om jag ställer några frågor
Så tillbaka dit nästa vecka för kontroll och träff av läkaren igen.
Måttligt less var jag efter att ha tillbringat 3 timmar där!
Så jag gick på stan och köpte mig en ny mobil.. Dyrt vart det men jag hoppas att jag blir nöjd!
sen käkade vi på kina restaurang och nu är vi hemma! En lååååång dag vart det, och jag är helt slut! Sammandragningarna avlöser varandra just nu!