Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kommer behöva avyttra mina Haflingers om någon vill ha. Några utan stjärna har fått 1 eller 2 röda rosetter, har bara inte hunnit sköta och ställa ut dem tillräckligt :o

33172

Jag håller på att göra storrensning bland trakehnarna. En del är superlätta att rensa bort om man tittar på confon och dressyrstatsen, men det är en hingst (som jag eg borde skicka på spa utan betänketid) som jag har lite ångest över.

https://www.horsereality.com/horses/974409/winston 731 i GP, 91,89,90 för dressyr, SW1 och två jäkla A på posture och shoulders :( 404 för hoppning har han tydligen också
Ska man spara, betäcka med ett sto som har VG på de punkterna och hoppas på en bra avkomma, eller skicka iväg?

Senast ändrad:
Jag håller på att göra storrensning bland trakehnarna. En del är superlätta att rensa bort om man tittar på confon och dressyrstatsen, men det är en hingst (som jag eg borde skicka på spa utan betänketid) som jag har lite ångest över.

https://www.horsereality.com/horses/974409/winston 731 i GP, 91,89,90 för dressyr, SW1 och två jäkla A på posture och shoulders :( 404 för hoppning har han tydligen också
Ska man spara, betäcka med ett sto som har VG på de punkterna och hoppas på en bra avkomma, eller skicka iväg?
Jag skulle absolut spara om jag hade plats, de två posterna är det ju inte toksvårt att hitta ston med G+/VG på. Med de dressyrpoängen och SW1 skulle jag kunna betäcka nåt senare också, i och med att han fått flera 79 på show har han ju inte kass exteriör.

Alltså, jag hade önskat att det fanns något snabbt sätt att få upp affection på fullt igen utan att behöva sitta och träna konstant i princip... Någon slags supermuta som får hästen att älska en igen trots att den inte fått mat på några veckor :angel:

Eller vänta... det finns ju godispåse i affären :rofl: Funkar den eller det är inte implementerat än?

Jag skulle absolut spara om jag hade plats, de två posterna är det ju inte toksvårt att hitta ston med G+/VG på. Med de dressyrpoängen och SW1 skulle jag kunna betäcka nåt senare också, i och med att han fått flera 79 på show har han ju inte kass exteriör.
Tack, Då får han stanna :)
Plats finns, helt plötsligt så har jag 9 boxar lediga. Har varit lite kass på att träna o sköta om hästarna på sistone, så han skulle nog kunna få en stjärna om jag bara anstränger mig lite.

Jag kommer sälja de flesta av mina ATs. Det var aldrig meningen att jag skulle börja med dem utan jag fick en som maskot och sedan har det eskalerat. Trakhenarna kommer också ryka vartefter, någon kommer behållas som tävlingshäst ifall kassan skulle börja sina. Även araberna kommer hårdgallras, har en hel bunt som jag sparat bara för att se vad de kommer få för färg :o .

Så om ni hittar något bland mina som ni skulle vilja ha så bara hojta till!

Tillbaka till rötterna, känner trots allt att det är welsh och mustang som är mina raser fram till de engelska fullbloden kommer.

Kan också tänka mig betäcka med honom i framtiden!

Nu börjar jag känna mig fattig för första gången på länge 😂 köpt 4500 dp för hrc senaste 2 dagarna så nu har jag bara 1.5mille kvar 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka