@Riru finns det möjlighet att få en dejt med Nimbus för hrc?![]()
Antar att du inte är här nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Riru finns det möjlighet att få en dejt med Nimbus för hrc?![]()
Nu är jagAntar att du inte är här nu?
Joho. Det går!@Iamia det går möjligtvis inte att få en dejt med akrothemis för hrc?![]()
Tack så jättemycket!Joho. Det går!Nu?
Tack så jättemycket!Har ändrat![]()
Jag skulle absolut spara om jag hade plats, de två posterna är det ju inte toksvårt att hitta ston med G+/VG på. Med de dressyrpoängen och SW1 skulle jag kunna betäcka nåt senare också, i och med att han fått flera 79 på show har han ju inte kass exteriör.Jag håller på att göra storrensning bland trakehnarna. En del är superlätta att rensa bort om man tittar på confon och dressyrstatsen, men det är en hingst (som jag eg borde skicka på spa utan betänketid) som jag har lite ångest över.
https://www.horsereality.com/horses/974409/winston 731 i GP, 91,89,90 för dressyr, SW1 och två jäkla A på posture och shoulders404 för hoppning har han tydligen också
Ska man spara, betäcka med ett sto som har VG på de punkterna och hoppas på en bra avkomma, eller skicka iväg?
Tack, Då får han stannaJag skulle absolut spara om jag hade plats, de två posterna är det ju inte toksvårt att hitta ston med G+/VG på. Med de dressyrpoängen och SW1 skulle jag kunna betäcka nåt senare också, i och med att han fått flera 79 på show har han ju inte kass exteriör.
@inverterad Två ston till Köstebege?![]()
Jag håller på att göra storrensning bland trakehnarna. En del är superlätta att rensa bort om man tittar på confon och dressyrstatsen, men det är en hingst (som jag eg borde skicka på spa utan betänketid) som jag har lite ångest över.
https://www.horsereality.com/horses/974409/winston 731 i GP, 91,89,90 för dressyr, SW1 och två jäkla A på posture och shoulders404 för hoppning har han tydligen också
Ska man spara, betäcka med ett sto som har VG på de punkterna och hoppas på en bra avkomma, eller skicka iväg?