Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och kopplar på utrustning på knabbarna som snart ska ut på banorna. Vet någon hur det är med reining? Jag har utrustning på ett par hästar där men eftersom det bara är "slump" så har jag skitit i att köpa någon mer. Men har det någon betydelse? Faller slumpen mer väl ut om jag köper utrustning till hästarna eller är det pengar i sjön?

Sitter och kopplar på utrustning på knabbarna som snart ska ut på banorna. Vet någon hur det är med reining? Jag har utrustning på ett par hästar där men eftersom det bara är "slump" så har jag skitit i att köpa någon mer. Men har det någon betydelse? Faller slumpen mer väl ut om jag köper utrustning till hästarna eller är det pengar i sjön?
Det lär ju inte påverka slumpen, däremot öka poängen när det väl slumpas till det bättre = större chans till placering.

3 dagar från buke och ni har skrivit ihop en så där 12 sidor. Tog en stund att ta sig igenom.

Jag tar gärna ett par betäckningar med honom. Nästan så jag funderar på att ta alla tomma arabston :o De är ju släkt allihopa och teckningen finns ju hos en av dom.

Är det någon som har ett trevligt hingstförslag till ett Welshsto med dressyrsiffroran 87-77-70?
https://www.horsereality.com/horses/829113/zir
Helst VG eller G+ på skritt, trav, canter och posture

Jag köpte denna hingsten för en stund sen med 89,89,69. VG på canter men G- på resten. Har en annan grabb med 83,82,72 men inte heller där är confon vad du vill ha.

Puh, har fått in alla mina arabhingstar, i bokstavsordning, fram tom M, i studbooken. Jag anar en viss dominans av en bukeanvändare vid namn Laa vad gäller antalet arabhingstar inlagda :rofl: Hörrni! In med era hingstar så jag slipper sitta och stalka era sidor hela tiden för att se om det växt upp någon, eller om ni köpt någon ny ;D
så ska jag fylla i resterande 15 imorgon (om inte någon får för sig att bli vuxen, då blir det fler ;P)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka