Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det någon som haft en häst som dött ännu? Jag har en riktig trotjänare som jag skulle vilja ha tills hon trillar av pinn men samtidigt är det ju viss platsbrist :p

Är det inte så att de inte kan dö ännu? Tror jag läste något om det.

Jag vet inte om de kan dö av ålder än, men jag hade ett föl som föddes med lethal white-genen och då kom det upp en notis om att veterinären avlivat fölet av humanskäl. Fölet ifråga står nu listat som avlidet om man tittar på mammans avkommor, så helt dödsfritt är spelet inte.

Jag har en del hästar att gå igenom nu, har varit rätt lite spelande ett par dagar. En jag är nöjd med är den här tösen. Blackt gypsysto utan Charcoal i sig alls (genen kommer från Nollaig). Visserligen har hon ett A men 4 VG och en GP på 580 vilket är mkt bättre än mamman och litelite bättre än pappan. Pappan har varit guld värd som typförbättrare på mina sämre ston.
https://www.horsereality.com/horses/1059034/foal-doe-1059034

Kan man köpa DP för HRC?
Ja från andra spelare. Man får göra det genom att sälja hästar och betäckningar. När jag köpt så har jag sålt en märr till den som säljer, satt upp en av mina hingstar för avgjort antal DP och sedan köpt tillbaka henne för uppgjord mängd HRC. Det krävs alltså att man litar på spelaren i fråga

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Rumsväxter 2
  • Knäckemacka
  • Tjockistråden 4