Jag var fräck och snodde en betäckning![]()
Helt okej så klart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var fräck och snodde en betäckning![]()
Såg inte förrän nu men nu är hon betäckt iafSjälvklart! Är här till och från men har satt ner priset.
Är det någon som haft en häst som dött ännu? Jag har en riktig trotjänare som jag skulle vilja ha tills hon trillar av pinn men samtidigt är det ju viss platsbrist![]()
Utan brådska nu?@Iamia , skulle man kunna få HRC-pris för ett sto var till Echo, Uracis och Idonix? Ingen brådska
Vänta, ska dubbelkolla...Är du säker på att det är en hingst?
![]()
![]()
Utan brådska nu?![]()
Kanske egentligen är mer jag som borde dubbelkolla...Vänta, ska dubbelkolla...![]()
Självklart! Är du kvar?@Murray , skulle man kunna låta två ston dejta Messi för HRC-pris?
Självklart! Är du kvar?
Har du sett Zlatan också?![]()
Ja såklart! Vet inte om du är kvar men lägger upp honom en stundOh, honom hade jag missat och hans härstamning funkar ju också! Ok om jag testar dem med honom i stället?
Ja såklart! Vet inte om du är kvar men lägger upp honom en stund![]()
Är det inte så att de inte kan dö ännu? Tror jag läste något om det.
Jo de kan dö men de är för unga än. De som inte kan dö är foundationhästarnaÄr det inte så att de inte kan dö ännu? Tror jag läste något om det.
Nu börjar jag känna mig fattig för första gången på längeköpt 4500 dp för hrc senaste 2 dagarna så nu har jag bara 1.5mille kvar
![]()
Ja från andra spelare. Man får göra det genom att sälja hästar och betäckningar. När jag köpt så har jag sålt en märr till den som säljer, satt upp en av mina hingstar för avgjort antal DP och sedan köpt tillbaka henne för uppgjord mängd HRC. Det krävs alltså att man litar på spelaren i frågaKan man köpa DP för HRC?