Oh. Förresten... Vill du fortfarande bli av med den där SB1 gypsy-flickan...?Tack!
Jag ska försöka lägga in dom nån gång (om inte någon annan vill och hinner före)![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh. Förresten... Vill du fortfarande bli av med den där SB1 gypsy-flickan...?Tack!
Jag ska försöka lägga in dom nån gång (om inte någon annan vill och hinner före)![]()
Ja, hon ska bort och finns kvar. Jag kan skicka över henne på private trade om du villOh. Förresten... Vill du fortfarande bli av med den där SB1 gypsy-flickan...?Hon fastnade tydligen i mitt minne...
![]()
Vad vill du betala för henne och ska jag döpa henne innan jag skickar iväg?Oh. Förresten... Vill du fortfarande bli av med den där SB1 gypsy-flickan...?Hon fastnade tydligen i mitt minne...
![]()
Kan betala vad du vill ha. Om det inte är över 19 miljoner... Gör som du vill med döpandet!Vad vill du betala för henne och ska jag döpa henne innan jag skickar iväg?
Då kan du få bestämma namn själv och betala lite mer än vad pappan kostar att betäcka medKan betala vad du vill ha. Om det inte är över 19 miljoner... Gör som du vill med döpandet!![]()
Super! Nä, jag har plats!Då kan du få bestämma namn själv och betala lite mer än vad pappan kostar att betäcka med
Har du plats eller vill du att jag gör en trade på några dagar?
Tack tack!Då kan du få bestämma namn själv och betala lite mer än vad pappan kostar att betäcka med
Har du plats eller vill du att jag gör en trade på några dagar?
När vi ändå håller på. Jag ha två dejter till Great PondhawkTack tack!![]()
För att du avlar på en hingst med 425 för hoppning?Jag fick just en liten fin hopphingstfölunge. Min första hopphäst med bra siffror utan ett enda A! Yeeey.Hans confotext är ju inte så lysande för det, men han har 421 för hoppning.
751 i GP, 1VG resten G. https://www.horsereality.com/horses/1060635/foal-doe-1060635
Förresten varför får jag fler och fler hoppisar? Jag är ju typ dressyrtant?![]()
Nä, inte därför! Detta var mitt första föl efter honom...För att du avlar på en hingst med 425 för hoppning?Hojta när den där växer upp, är du söt.
![]()
Jag fick just en liten fin hopphingstfölunge. Min första hopphäst med bra siffror utan ett enda A! Yeeey.Hans confotext är ju inte så lysande för det, men han har 421 för hoppning.
751 i GP, 1VG resten G. https://www.horsereality.com/horses/1060635/foal-doe-1060635
Förresten varför får jag fler och fler hoppisar? Jag är ju typ dressyrtant?![]()
Är du inne nu?![]()
Jag var egentligen inne men satt och skrev formler i excelNu är jag klar om du fortfarande är inne?
Finns det ens nån med G+ på canter? Har inte sett en enda. Gick igenom alla jag skickat till Gisela, men där fanns ingen heller. Däremot en med till med G+ på galoppen![]()
Det fanns inga med G+ på canter i varken asien eller Afrika iaf. G+ på galopp var bara min. Så dom världsdelarna behöver du inte leta iIngen aning, kanske dags att gå igenom alla hingstar som finns på stud och se vad som finnsHar för mig jag sett en till med G+ på galopp men kan inte minnas vilken det var..
Nej, jag tycker iallafall inte det är fult. Så har jag gjort flera gånger, sedan får man ta det från där sedan. Säger de ett pris som känns ok så kör man, säger de nåt man tycker är för lågt så får man ju säga vad man minst blir nöjd med.Har en person som frågar om att få köpa en av mina hästar. Jag har tänkt sälja den men vad begär jag. Är det fult att fråga vad h*n är beredd att betala när jag har ett minimum pris men egentligen anser att hästen är mer värd än det minimumpriset.
Äh, seems legit
Fortfarande här?