Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick just en liten fin hopphingstfölunge. Min första hopphäst med bra siffror utan ett enda A! Yeeey. :p Hans confotext är ju inte så lysande för det, men han har 421 för hoppning. :) 751 i GP, 1VG resten G. https://www.horsereality.com/horses/1060635/foal-doe-1060635

Förresten varför får jag fler och fler hoppisar? Jag är ju typ dressyrtant? :rofl:
För att du avlar på en hingst med 425 för hoppning? :angel: Hojta när den där växer upp, är du söt. ;)

Jag fick just en liten fin hopphingstfölunge. Min första hopphäst med bra siffror utan ett enda A! Yeeey. :p Hans confotext är ju inte så lysande för det, men han har 421 för hoppning. :) 751 i GP, 1VG resten G. https://www.horsereality.com/horses/1060635/foal-doe-1060635

Förresten varför får jag fler och fler hoppisar? Jag är ju typ dressyrtant? :rofl:

Wow, vilken liten fining och vilka siffror! Den vill man ju använda i framtiden. Nu blev jag tveksam till att pensionera ett gammalt sto som är lite mer åt hopp.... *ilar iväg och kollar stamtavlan

Finns det ens nån med G+ på canter? Har inte sett en enda. Gick igenom alla jag skickat till Gisela, men där fanns ingen heller. Däremot en med till med G+ på galoppen 🙈

Ingen aning, kanske dags att gå igenom alla hingstar som finns på stud och se vad som finns :p Har för mig jag sett en till med G+ på galopp men kan inte minnas vilken det var..

Ingen aning, kanske dags att gå igenom alla hingstar som finns på stud och se vad som finns :p Har för mig jag sett en till med G+ på galopp men kan inte minnas vilken det var..
Det fanns inga med G+ på canter i varken asien eller Afrika iaf. G+ på galopp var bara min. Så dom världsdelarna behöver du inte leta i :)

Har en person som frågar om att få köpa en av mina hästar. Jag har tänkt sälja den men vad begär jag. Är det fult att fråga vad h*n är beredd att betala när jag har ett minimum pris men egentligen anser att hästen är mer värd än det minimumpriset.

Har en person som frågar om att få köpa en av mina hästar. Jag har tänkt sälja den men vad begär jag. Är det fult att fråga vad h*n är beredd att betala när jag har ett minimum pris men egentligen anser att hästen är mer värd än det minimumpriset.
Nej, jag tycker iallafall inte det är fult. Så har jag gjort flera gånger, sedan får man ta det från där sedan. Säger de ett pris som känns ok så kör man, säger de nåt man tycker är för lågt så får man ju säga vad man minst blir nöjd med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka