Nu är jag tillbaka och ska försöka komma ihåg att kolla buke mellan varje häst jag lägger in![]()
Just nu är jag här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag tillbaka och ska försöka komma ihåg att kolla buke mellan varje häst jag lägger in![]()
Jag är med!Just nu är jag här?![]()
Så tänker jag också.Jag har blivit sjukt ovillig att lägga upp något på marknaden på sistone... Dels för att det säljer så dåligt men också för att när jag väl får föl som är bra, men kanske inte bra nog för att stanna, så vill jag inte dela med mig
Många är ju efter bukehingstar som egentligen kostar rätt mycket och då vill jag liksom inte att någon annan ska få ett hyfsat föl för 5000-10 000. Eller om jag betäckt med utomstående hingst så ligger studfee inte sällan mellan 20 000-50 000 och några sådana summor kan jag ju bara glömma att sälja fölen för.
(Det här gäller såklart inte bukefalister. Ni får gärna ta över hästarna gratis.)
Det går bra för oss idag![]()
verkligen
Lägger ner honom nu, så får han ligga nere tills du betäckt helt enkelt![]()
Oh nu när jag såg dig @Mumfie , har ett sto till Supersonic och ett till Fake It. Om du inte har något nytt roligt som kan passa mitt 730-sto med svajig confo?![]()
Tyvärr inget nytt på den nivån, sparar på DP nu när man inte vet hur det blir med stallplatser i framtidenVill du köra nu?
Just det, jag har en 721, 3:4+5:0 hingst med 390 i hopp och 385 i eventing som inte ligger uppe offentligt än.
De flesta 720+ är rätt, ehrm, dyra. Så... Bara hojta om ni vill använda min
https://www.horsereality.com/horses/1058675/1058675
Hade inga tomma ston men var visst ett som fick bli ett år äldre nu, om vi lyckas tajma in en gång till![]()
Hahaha, vad jag önskar att buke uppdaterades i fliken när man fick meddelanden...
Är du kvar?![]()