Absolut! Funkar det nu?
Javisst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Funkar det nu?
Japp!
Jag stör mig på sökfunktionen och att folk lägger upp riktigt dåliga hingstar för betäckning. Gör det så jobbigt att hitta en bra hingst.
Jag tänkte dra ner på färg-araberna, men så råkade jag handla massa nya på foundation och betäcka alla jag skulle pensioneraHåller med. Tycker att det borde vara prio-1 att fixa till vettiga sökfunktioner.
Det kanske inte är så många här som ligger nära 200-gränsen, men avlar ni på precis som förut eller har ni dragit ner på betäckningarna iom hard cap införandet?
Gör samma. Säljer de lite sämre hästarna och pensionerar de som är bra men inte tillräckligt bra.Jag har blivit sjukt ovillig att lägga upp något på marknaden på sistone... Dels för att det säljer så dåligt men också för att när jag väl får föl som är bra, men kanske inte bra nog för att stanna, så vill jag inte dela med mig
Många är ju efter bukehingstar som egentligen kostar rätt mycket och då vill jag liksom inte att någon annan ska få ett hyfsat föl för 5000-10 000. Eller om jag betäckt med utomstående hingst så ligger studfee inte sällan mellan 20 000-50 000 och några sådana summor kan jag ju bara glömma att sälja fölen för.
(Det här gäller såklart inte bukefalister. Ni får gärna ta över hästarna gratis.)
@Riru det blir en hingst denna gången. Vågar man ens hoppas på att han blir i närheten av lika bra som syrran?![]()
@inverterad Finns det möjlighet för ett par dejter?
En dam vill besöka Erinoys och en vill besöka Nereon
Någon som vill ha en AT-hingst ev rabicano bärare testad? Helst från foundation. Har ett tomt inavlat rabicano sto.
Någon som vill ha en AT-hingst ev rabicano bärare testad? Helst från foundation. Har ett tomt inavlat rabicano sto.