Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppas att mina märrar hinner föla innan begränsningen införs.
Vad händer om man har fler hästar efter att det blir begränsat? Tar servern bort hästar själv eller stannar bara spelet för en tills boxarna är tomma igen?

Hoppas att mina märrar hinner föla innan begränsningen införs.
Vad händer om man har fler hästar efter att det blir begränsat? Tar servern bort hästar själv eller stannar bara spelet för en tills boxarna är tomma igen?
Har du för många hästar kan du inte avla, för att kunna betäcka måste du ha en stallplats ledig, har du premium kommer du heller inte kunna använda care for all knappen.

Har du för många hästar kan du inte avla, för att kunna betäcka måste du ha en stallplats ledig, har du premium kommer du heller inte kunna använda care for all knappen.
Ok, men då är det inte panik att göra sig av med alla hästar iaf. Igår satt jag och rensade massor, så nu ska bara 27 till bort.

Det som kommer hända är att ett antal personer lackar ur och försvinner vilket minskar en redan liten spelarbas, Det finns bara lite drygt 34000 användare men en mycket stor andel av de användarna är inaktiva. Det är rätt få personer som ska stå för kostnaderna för spelet.

Oj, 34000. Måste verkligen vara få av dem som faktiskt är aktiva, sällan jag ser mer än typ.. 430 spelare online samtidigt :crazy:

Mitt första 'undrar om mitt welshsto är rabicanobärare'-föl är nu vuxet och inte rabicano så hon kommer inte få stanna hos mig. Garanterat bärare däremot då pappan är rabicano.

Någon som vill ha? Annars slänger jag ut henne på marknaden och ser om någon där vill ha henne (men då majoriteten av spelare antagligen hysteriskt rensar just nu har jag inte så höga förhoppningar)
https://www.horsereality.com/horses/819835/goldwyr

Oj, 34000. Måste verkligen vara få av dem som faktiskt är aktiva, sällan jag ser mer än typ.. 430 spelare online samtidigt :crazy:
Och undrar hur många som är dubbel/trippelkonton.
Jag tänker mig att det säkert är många som bara kollar in en gång om dagen eller så. Det är ju ändå ett vääääldigt långsamt spel egentligen. Och alla är alldeles säkert inte lika nördiga som t ex mig som har ett halvt öga där typ dygnet runt... :o Men ja, många är nog dubbelkonton också.

Och undrar hur många som är dubbel/trippelkonton.

Det är sant. Lite önskar jag att det var möjligt att ha dubbelkonton, typ att man kunde koppla dem så att det var omöjligt att fuska på något sätt alls. Så man kunde ha tex en för riktig avel och en för färgavel. Mina rabi-AT kommer ligga illa till nu så fort jag får behov av mer plats, men känns tråkigt att sluta nu när man äntligen börjar komma igång..

På tal om rabi-AT, får väl göra en sista omgång betäckningar. Insåg igår att hingsten jag fick fram inte funkar med många av mina ston, de flesta som jag sparat har nämligen redan Yavuz i stamtavlan och det har han ju två gånger, om än lite utspritt.

Så, @Riru, får de dejta Limarus & Aitch istället? 2 till varje om det är ok?

Passar på att göra lite reklam för min hingst igen eftersom jag inte fått in honom i studbooken :)

Screenshot_20190710_083732.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 143
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V