Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På tal om rabi-AT, får väl göra en sista omgång betäckningar. Insåg igår att hingsten jag fick fram inte funkar med många av mina ston, de flesta som jag sparat har nämligen redan Yavuz i stamtavlan och det har han ju två gånger, om än lite utspritt.
Så, @Riru, får de dejta Limarus & Aitch istället? 2 till varje om det är ok?
Självklart, är du kvar?
Japp!
Är det så att du gör dig av med dina AT rabi så säg till. Jag kommer antagligen göra mig av med mina brabanter och bara hålla mig till AT och rabi AT. Tråkigt om dom säljs utanför "familjen"Det är sant. Lite önskar jag att det var möjligt att ha dubbelkonton, typ att man kunde koppla dem så att det var omöjligt att fuska på något sätt alls. Så man kunde ha tex en för riktig avel och en för färgavel. Mina rabi-AT kommer ligga illa till nu så fort jag får behov av mer plats, men känns tråkigt att sluta nu när man äntligen börjar komma igång..
Jag kan hänga på iaf, jag får då inte in några dp på dom nuJag kommer förmodligen höja priserna rejält på alla hästar i mitt/mina rabicanoprojekt om jag lyckas lösa platser så jag kan fortsätta. Känns inte kul alls att spendera mängder med DP i projekten för att få fram en rabicanohingst folk inte ens behöver betala vad det kostar att åldra upp ett föl.
Men jag förstår om andra inte vill haka på då man nog missar en del DP-inkomster.
Jag har ändrat alla AT hingstar till bara dp nu, utom Emir, han är även på 25 000 hrc. Men det är den enda... Ni får såklart fortfarande Bukepris![]()
Jag förstår inte vad som har hänt?@Caoimhe jag missade att du lagt henne på privat trade åt mignär jag klickade på henne så var hon borta.
Näe, tack ändå@Mulles_matte Stoet jag köpte av dig har fölat nu, vill du ha tillbaka fölet? https://www.horsereality.com/horses/1037911/foal-doe-1037911
Ja det måste vara få som är aktiva men även 34000 i ett 'gratisspel' är lite. Det gör att det krävs stora ekonomiska insatser från de få som bidrarOj, 34000. Måste verkligen vara få av dem som faktiskt är aktiva, sällan jag ser mer än typ.. 430 spelare online samtidigt![]()
Ja det måste vara få som är aktiva men även 34000 i ett 'gratisspel' är lite. Det gör att det krävs stora ekonomiska insatser från de få som bidrar