Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag blir så frustrerad. Ville svara Deloryn men det går inte att skriva i forumet från någon av mina telefoner![]()
Delo är dock väldigt positivt inställd till idéer i idéforumet som kan lösa en del problem. Så kan vara idé att använda sig av det om man vill se förändringar.
Jag tycker hardcap är en bra grej. Jag tycker det är rätt trist att folk kan tävla och avla när de har 800 hästar på 50 stallplatser. Det avlas på massa skit bara för att man kan, så jag tror detta kan bli bättre för att folk är mer kräsna på vad de avlar på. Å andra sidan så är jag på 36 boxar och tycker det är rätt jobbigt att ta hand om alla så skulle aldrig palla 200 så personligen så skulle jag inte nå något sånt max, är man där och inte tycker det är jobbigt förstår jag att det är trist med begränsningen, men kanske på sikt öppnar de upp att kunna ha fler boxplatser.
Tack, nu funkade detJag förstår inte vad som har hänt?Enligt notiserna på HR så köpte du henne inatt, men hon står fortfarande kvar i mitt stall.
Ja, ja, jag lägger upp henne igen!
Ja, varför inte, jag sålde just Cheetah då jag var tvungen att göra mig av med lite hästar med A:n och behöver få in lite fler ston utan ASkulle någon vara intresserad av det här trakehnerstoet när fölet lämnat?
GP 733, 89-86-85 i dressyr och 1 VG, svartskäck.
https://www.horsereality.com/horses/689296/Mazzanti-ℋ
Fått två stoföl med 92-88-89 och 1 VG respektive 91-88-85 och 3 VG, vilket är anledningen till att jag funderar på att sälja henne (behåller fölen).
Dotter till Cheetah, @igbest om du skulle vilja fortsätta med ett sto med bättre confo.![]()
Det blir som sagt när fölet är avvant, för det vill jag behålla! Vill du ha henne betäckt så får du tala om med vilken hingst.Ja, varför inte, jag sålde just Cheetah då jag var tvungen att göra mig av med lite hästar med A:n och behöver få in lite fler ston utan A![]()
Såklart! Är du där nu kanske?@Iamia får Adela besöka Uracis för HRC någon gång under kvällen eller morgondagen
Är i stallet så kan först senare.Såklart! Är du där nu kanske?