Jag har gärna med mer info om stammen, sedan kan det ju vara frivilligt att fylla i eller inte beroende på om man orkar.
Jag tänker t.ex om man förutom pappan och mamman även kan fylla i alla foundationhästar som finns i varje generation?
På några av mina hade det t.ex. sett ut
e u Gen2 Gen3 Gen4 Gen5 Gen6 Gen7 Gen8 Arsenic Tülay - Tanay, Yadigar, Giray, Elcin, Yunus, Tahire Gökhan, Irmak, Yunus, Günay - Heimdall Sazly - Sinok, Derya, Tanay, Yaren, Yilmaz, Sahure Giray, Elcin, Kaltaman, Altin - Rythm Dancer Yirmi Gökhan, Irmak Dealdir, Aytac, Munir, Yadigar Temel Ýigrenc Tacettin, Melek Dealdir, Aytac, Bünyamin, Yonca
Jag har flyttat om lite i dokumentet (länk längre fram och stamtavlan längst bak istället) och lagt till detta. Jag kommer inte heller orka lägga till flera generation av foundationhästar men det är såklart inget som hindrar att du gör det för andras hästar för tex en huvudras för dig.
Jag har även lagt till på första fliken en möjlighet att lägga in länkar till hästar som önskas läggas in, för er som inte har möjlighet att lägga in själva. Räkna dock inte med att andra har tid eller möjlighet
Behövs det några korta instruktioner på första fliken hur man gör för tex nya användare? Eller är det solklart? Kommentera att vissa saker är frivilliga (egentligen är ju allt frivilligt men ja ni fattar)?
Jag klurar lite på om man kan göra färg-gener lättare att sortera? Eftersom den sorterar efter vad som skivs först. Flera kolumner? Går iof att söka om letar efter specifik färg-kombo.