Horsereality XIII

Hur gör man för att skriva såna där upphöjda bokstäver efter hästarnas namn i HR som vissa gör här? Jag skulle vilja ha något sånt så att det syns att det är mina uppfödningar men jag fattar inte hur man gör 🙈.
@Murray gav mig en länk för X antal trådar sedan där man kunde skapa sådana. Jag har inte en susning om hur jag hittar tillbaka

Hur gör man för att skriva såna där upphöjda bokstäver efter hästarnas namn i HR som vissa gör här? Jag skulle vilja ha något sånt så att det syns att det är mina uppfödningar men jag fattar inte hur man gör 🙈.

Googla på tiny text generator så hittar du den jag använde. Sedan kopierar jag från mina egna till nya föl.

Och nu fick jag min första Aitch-avkomma :D
rab
Skärmavbild 2019-06-14 kl. 18.11.15.webp

Jag samlar tydligen på araber med W19, samt flaxsabinos :angel: 75% av alla föl som föds är något av det, jag blir t om förvånad numera om jag får typ ett brunt föl :laugh:

Har förresten den här hingsten som är bärare rc
Planen var först att skicka till Gisela men jag provar att betäcka nya rabicanostoet med honom, blir då Yavuz två gånger i sista led, men känns inte så mycket värre än många vanligt avlade ATs?

Kan man få reda på exakta siffror (confo/gp) på foundationhästarna eller får man chansa lite från breeder's advice? Har så mycket fritid nu så hade tänkt försöka hitta bra foundation-islänningar :D

Kan man få reda på exakta siffror (confo/gp) på foundationhästarna eller får man chansa lite från breeder's advice? Har så mycket fritid nu så hade tänkt försöka hitta bra foundation-islänningar :D
Man får gå på breeders advice och kolla på helsyskon om man är intresserad av speciell häst eller kolla vad de lämnat generellt om man bara vill göra en översikt

På tal om det är jag så lycklig över att man nu kan byta namn på dem efter att man skickat dem dit. Nu kan jag döpa dem till något fult så att de blir lätta att skicka dit, sen gå in och ge dem ett riktigt namn så det ser snyggt ut i listorna :up::D
Kan man??? Åh då ska jag fixa de som fick felaktiga namn när mina bokstäver inte fungerade längre :up:
... När jag får tid :cautious: Jag tittade visst bort en stund och nu har jag över 200 hästar :o:o:o:o

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka