Horsereality XIII

Har inte köpt nya hästar på en evighet. Borde som sagt skala ner knabbarna lite men vågar inte riktigt släppa någon än. Har också en drös mediokra SW1-ston men där vill jag ha iaf ett par avkommor som är hyfsade som jag kan avla vidare på och tyvärr blir fölen knappt bättre än mammorna, överraskar med trista A:n lite här och där alternativt får de inte med sig SW1. Har typ 8 hästar för mycket dessutom så det är ett gäng som behöver avvecklas.

Funderar på att lägga ner welsharna. Har ingen riktig plan med den aveln känner jag, och har ingen tur med fölen heller :cautious: De är dock bara 3 så de löser knappast mitt platsproblem.

Jag funderar på att vänta med rabicanoprojektet med den här märren på NL och är sugen på att åldra henne.
31347

Men visst borde det gå att få P ur det där, drömmer
På ett par generationer så kanske! :rofl: Men på riktigt. Jag undrar om P verkligen existerar? Har någon någonsin sett en häst med P? Det borde ju finnas någon eftersom det bevisligen finns hästar med confon ovan... :p

På ett par generationer så kanske! :rofl: Men på riktigt. Jag undrar om P verkligen existerar? Har någon någonsin sett en häst med P? Det borde ju finnas någon eftersom det bevisligen finns hästar med confon ovan... :p
Det ska enligt wikin existera men de flesta skickar ju de här till sla.. förlåt Ssspa

Jodå. Från wikin:
  1. Poor = < 40 points
  2. Below average = 40 - 59 points
  3. Average = 60 - 69 points
  4. Good = 70 - 84 points
  5. Very good = 85+ points

Åhhh måste uppdatera min profil, men båda HRs profilredigering och sidan jag använder för mina typsnitt har gjorts om och gjort hela processen tusen gånger mer tidskrävande och komplicerad. Jag är för lat, men samtidigt vill jag ju uppdatera med alla de nya avelshingstarna jag har! i-landsproblem deluxe! :D

Men vad snåla de är... Har ute ett inte jättedåligt QH-sto (SW1/SW1 + CR) med ett hingstföl (också dubbelsplashig, med CR och Z) på marknaden. Har haft dem ute tidigare utan att få napp. Nu tänkte jag att jag skulle sätta ett lågt startpris för att få igång något, så 10000 blev det. En timme kvar på auktionen (eller är det två när det står en?) Nu har jag ett par bud och högsta är 12000... Helt ärligt vet jag inte om jag vill sälja dem så billigt, men det känns fult att avbryta? :arghh: https://www.horsereality.com/horses/699568/•Citrine-Forktail-★-s

Hur gör man för att skriva såna där upphöjda bokstäver efter hästarnas namn i HR som vissa gör här? Jag skulle vilja ha något sånt så att det syns att det är mina uppfödningar men jag fattar inte hur man gör 🙈.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Knäckemacka
  • dubbla efternamn?