Jag är!Är ni här nu?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är!Är ni här nu?![]()
Grattis! Får man betäcka ett sto med Trips för HRC?Dagens andra knabbe-föl:
https://www.horsereality.com/horses/932701/foal-doe-932701
Jag har räknat och dubbelräknat. Stämmer det verkligen att hon har 412 i hopp?!![]()
Jag är!
Har ändrat!
Tack så mycket!
Hade ju förresten ett sto redo på NL också om det går att få bukepris på Rabicanon där?![]()
Har du rabicano på NL?Jadå, jag ändrar där också nu![]()
Har du rabicano på NL?
Får jag låna? Har några ston där som bara står för att det känns meningslöst när jag inte har rabicanohingst eller känd bärareJapp!
Var tvungen att kolla upp och Aitch är även leverbärare![]()
Får jag låna? Har några ston där som bara står för att det känns meningslöst när jag inte har rabicanohingst eller känd bärare
För mig så är det ok med billigt testa-pris. Jag kanske kommer att satsa på nånting mer på riktigt på NL-framöver men vet inte riktigt vad isf. Inte än.Självklart.
Som jag sa förut så vet jag inte hur jag ska göra med priset, tycker ni det är ok att ha billigt hrc pris så ni slipper fråga, eller kommer jag förstöra om det är någon som satsar på den servern?
Jag kör ju rabicanon där enbart för att hitta bärare. Ska jag göra något mer sedan så blir det antingen en ny ras eller försöka avla sämsta exteriören någonsin (har två lysande starthästar för det)Självklart.
Som jag sa förut så vet jag inte hur jag ska göra med priset, tycker ni det är ok att ha billigt hrc pris så ni slipper fråga, eller kommer jag förstöra om det är någon som satsar på den servern?
Jag har inte förstått det jag heller. Har man fullt i stallet idag så man inte kan köpa ny häst så lär problemet vara ännu värre imorgon. Uppenbarligen finns det kunder eftersom folk håller på men jag förstår inte konceptet alls.Jag förstår mig inte på tråden om att inackordera hästar hos någon annan. Den personen får ju då all XP, alla vinster från tävlingar och utställningar, och man ska betala för det.
Varför vill man göra det?