Horsereality XIII

Får jag låna? Har några ston där som bara står för att det känns meningslöst när jag inte har rabicanohingst eller känd bärare

Självklart.
Som jag sa förut så vet jag inte hur jag ska göra med priset, tycker ni det är ok att ha billigt hrc pris så ni slipper fråga, eller kommer jag förstöra om det är någon som satsar på den servern?

Köpte förresten en W3-arabhingst på NL ganska precis efter att jag startade där, för jag tänkte att den kunde kanske dra in lite FT. Nu idag fick den äntligen sina första betäckningar sedan köpet!

Sedan betäckte jag mitt eget tävlingssto också bara för skojs skull. Pappan 12 G, mamman 1 VG och 2A. Fölet fick 2VG resten G och blev också W3. Känns som ganska bra utfall från den kombon :p

Självklart.
Som jag sa förut så vet jag inte hur jag ska göra med priset, tycker ni det är ok att ha billigt hrc pris så ni slipper fråga, eller kommer jag förstöra om det är någon som satsar på den servern?
För mig så är det ok med billigt testa-pris. Jag kanske kommer att satsa på nånting mer på riktigt på NL-framöver men vet inte riktigt vad isf. Inte än. :)

Självklart.
Jag kör ju rabicanon där enbart för att hitta bärare. Ska jag göra något mer sedan så blir det antingen en ny ras eller försöka avla sämsta exteriören någonsin (har två lysande starthästar för det)

Jag förstår mig inte på tråden om att inackordera hästar hos någon annan. Den personen får ju då all XP, alla vinster från tävlingar och utställningar, och man ska betala för det.
Varför vill man göra det?

Jag förstår mig inte på tråden om att inackordera hästar hos någon annan. Den personen får ju då all XP, alla vinster från tävlingar och utställningar, och man ska betala för det.
Varför vill man göra det?
Jag har inte förstått det jag heller. Har man fullt i stallet idag så man inte kan köpa ny häst så lär problemet vara ännu värre imorgon. Uppenbarligen finns det kunder eftersom folk håller på men jag förstår inte konceptet alls.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka