Horsereality XIII

Jag har hingstar att testa för rabicano :)
Screenshot_20190613-162945.webp

Kan ni göra något i spelet. Jag kan inte byta flik så sitter fast på träningsfliken men kan inte träna. Ridskolan funkar inte den heller.

På tal om rabicano... Är det någon som har en vuxen AT hingst med synlig rabicano som inte är nära släkt med Mango?

Nu är mitt sto dräktigt med en annan tror jag, men för framtida avel letar jag hingst till henne.

Såg det (men du missade min existerande tråd om problemet ;) )
Jag hade inte testat på hästarna då visste inte om att det var samma fel först :p jag ändrade nämligen namn på hästarna och bytte stall för en liten stund sen (när jag postade bilden med mina eventuella rabi bärare) så trodde dom funkade 😂

Förresten, skrev häromdagen angående flax hos knabbarna. Tydligen är någon av Torben eller Sigrun bärare, inte båda, troligen.

Mikkel x Freja ska tydligen ha producerat flax också. (ping @Mistimed ) Ni alla kanske visste redan och bara jag som är efter :p

Senast ändrad:
HR verkar helt koko för övrigt. Ber mig träna och grooma massa hästar som inte är mina, tävlingshästarna kommer inte längre i ordning av energinivå, ingen av mina hästar verkar ha placerat sig i förra tävlingsrundan heller, hej å hå.
Hann precis ta bort en häst som var ute för bukepris innan det kraschade igen också, puuh 😅

Förresten, skrev häromdagen angående flax hos knabbarna. Tydligen är någon av Torben eller Sigrun bärare, inte båda, troligen.

Mikkel x Freja ska tydligen ha producerat flax också. (ping @Mistimed ) Ni alla kanske visste redan och bara jag som är efter :p

Hehe, jo jag känner till det! Försökt hitta ett rött sto efter dem men gått bet...

Tror Torben × sigrun är bärare både två, de hade fått en flaxavkomma? Kan dubbelkolla när jag är hemma!

Jag hade fel, det stämmer att en av dem är bärare minst. Troligen inte båda :p

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 141
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka