Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag ser fram emot att kunna göra mig av med några knabbar... Har köpt på mig många fler än jag tänkt, men jag har ju ingen aning om vad som är värt att behålla och inte i form av färg och GP. Finns det några som hunnit ut på tävlingsbanorna än?
Oooh. Länk? Jag tänker att någon av mina Nelaria-eller Aytac-ston på NL förhoppningsvis skulle kunna få en dejt och förhoppningsvis producera en egen hingst att prova andra ston med...Vet inte hur det har gått för alla andra ang rabicano på NL. Men jag har en rabicanohingst där ifall någon behöver använda.![]()
Oooh. Länk? Jag tänker att någon av mina Nelaria-eller Aytac-ston på NL förhoppningsvis skulle kunna få en dejt och förhoppningsvis producera en egen hingst att prova andra ston med...
Tyvärr är ingen av de vuxna tomma för tillfället![]()
Baserar du det på att de presterar på hoppbanorna i praktiken eller på att GP är konkurrenskraftigt? Jag har min hingst t ex, med 404 hopp, 250/83 dressyr och 75,6 i körning och jag har ingen aning om vad jag ska väljaJag håller också på att sålla ut några av mina knabbar, och jag har satt som riktlinje att de ska ha absolut minst 700 GP, och minst 370 i hoppning, annars får de flytta. Ingen av mina är ute och tävlar än men jag har en med 397 i hoppning och tror att han kan konkurrera rätt bra på banorna när han väl kommer dit, och just hoppning verkar vara den starkaste grenen för rasen överlag så jag har valt att fokusera på den. Färg struntar jag helt i, annat än att jag möjligen är mer benägen att behålla hästar som har några roliga gener.
Finns det nån rabicano A-T utan Aytac i stammen?
Baserar du det på att de presterar på hoppbanorna i praktiken eller på att GP är konkurrenskraftigt? Jag har min hingst t ex, med 404 hopp, 250/83 dressyr och 75,6 i körning och jag har ingen aning om vad jag ska välja![]()
Vet inte hur det har gått för alla andra ang rabicano på NL. Men jag har en rabicanohingst där ifall någon behöver använda.![]()
TristFinns bara inavlade än så länge tyvärr, och dom har väl alla både Nelaria och Aytac?
Min!