Horsereality XIII

Alltså jag ser fram emot att kunna göra mig av med några knabbar... Har köpt på mig många fler än jag tänkt, men jag har ju ingen aning om vad som är värt att behålla och inte i form av färg och GP. Finns det några som hunnit ut på tävlingsbanorna än?

Alltså jag ser fram emot att kunna göra mig av med några knabbar... Har köpt på mig många fler än jag tänkt, men jag har ju ingen aning om vad som är värt att behålla och inte i form av färg och GP. Finns det några som hunnit ut på tävlingsbanorna än?

Jag håller också på att sålla ut några av mina knabbar, och jag har satt som riktlinje att de ska ha absolut minst 700 GP, och minst 370 i hoppning, annars får de flytta. Ingen av mina är ute och tävlar än men jag har en med 397 i hoppning och tror att han kan konkurrera rätt bra på banorna när han väl kommer dit, och just hoppning verkar vara den starkaste grenen för rasen överlag så jag har valt att fokusera på den. Färg struntar jag helt i, annat än att jag möjligen är mer benägen att behålla hästar som har några roliga gener.

Vet inte hur det har gått för alla andra ang rabicano på NL. Men jag har en rabicanohingst där ifall någon behöver använda. :)
Oooh. Länk? Jag tänker att någon av mina Nelaria-eller Aytac-ston på NL förhoppningsvis skulle kunna få en dejt och förhoppningsvis producera en egen hingst att prova andra ston med...

Tyvärr är ingen av de vuxna tomma för tillfället :meh:

Oooh. Länk? Jag tänker att någon av mina Nelaria-eller Aytac-ston på NL förhoppningsvis skulle kunna få en dejt och förhoppningsvis producera en egen hingst att prova andra ston med...

Tyvärr är ingen av de vuxna tomma för tillfället :meh:

rabicano
Osäker på hur jag ska göra med priset där, jag bryr mig inte så mycket om DP då jag kommer låta alla hästar jag testar åldra i sin takt. Och är ju lättare för alla andra att testa hästar om jag har ett billigt pris från början så vi slipper synka.
Men om någon satsar seriöst där kanske jag förstör om jag sätter billigt HRC pris?

Jag håller också på att sålla ut några av mina knabbar, och jag har satt som riktlinje att de ska ha absolut minst 700 GP, och minst 370 i hoppning, annars får de flytta. Ingen av mina är ute och tävlar än men jag har en med 397 i hoppning och tror att han kan konkurrera rätt bra på banorna när han väl kommer dit, och just hoppning verkar vara den starkaste grenen för rasen överlag så jag har valt att fokusera på den. Färg struntar jag helt i, annat än att jag möjligen är mer benägen att behålla hästar som har några roliga gener.
Baserar du det på att de presterar på hoppbanorna i praktiken eller på att GP är konkurrenskraftigt? Jag har min hingst t ex, med 404 hopp, 250/83 dressyr och 75,6 i körning och jag har ingen aning om vad jag ska välja 🤔

https://www.horsereality.com/horses/932179/foal-doe-932179
Blev en söt skimmelkille vars vg'n inte bara är luft; har några till föl kommandes efter SW No Longer Way.:up:
Jag har egentligen inte särskilt bra hästar så detta var bra att få för min del.
Hade en annan med 7vg och 5g, som gärna fick 79 på alla confos jag startade den i. :meh:
Men jag vet inget om Horsereality egentligen; vet inte något om gp, färger osv, finns nog en förklaring till varför vissa får si och så! :o

Baserar du det på att de presterar på hoppbanorna i praktiken eller på att GP är konkurrenskraftigt? Jag har min hingst t ex, med 404 hopp, 250/83 dressyr och 75,6 i körning och jag har ingen aning om vad jag ska välja 🤔

Jag baserar det helt på GP, eftersom inga av mina egna tävlar än och jag inte ser så många i tävlingslistorna heller, så jag får intrycket av att de är ganska otestade överlag. Många verkar fokusera på dressyr med knabbarna men baserat på de jag sett brukar de ha mycket högre siffror i det som är viktigt för hoppning, så därför tror jag att de kan göra bra ifrån sig inom den grenen.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 141
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka