Horsereality XIII

Jag behöver en rabi AT till mitt sto, helst inte CR, och kanske inte katastrofal confo, men i övrigt så har jag inga större krav :) Nån?

Jag behöver en rabi AT till mitt sto, helst inte CR, och kanske inte katastrofal confo, men i övrigt så har jag inga större krav :) Nån?

Förutom min Acrossus så finns denna y-sharikat-rabicano men är utanför buke.

Eller nej det är ju @Trott s :laugh: Fick för mig att det var en uppfödning från den som länkade på discord men så var det ju inte.

Sedan finns dj-amontes

Edit igen. Den senaste var ju visst din egna :laugh: Jag är övertrött och har ingen koll..

Vad bra!

Det går också att använda ctrl+v och sedan klicka på lilla rutan som dyker upp för att välja klistra in enbart värden, om man vill.

Skrev lite korta instruktioner iaf så finns de där, ifall att. Ändrade även så att jag delade upp testbara färger i tre (enligt Genetics) så blir det iaf lite lättare att skilja alla färger åt. Såklart frivilligt hur mycket man orkar skriva där.

Påbörjade även en lite 'colour-guide' på första sidan för otestbara färger. Kan man inte skriva rab/rab för rabicano och rab/n för bärare? (eller är jag ute och cyklar nu?). Någon annan kanske kan fortsätta med de andra färgerna? Kan de för dåligt. Och man blir inte halshuggen om det skulle bli lite fel ;), blir bara lättare om alla skriver på ungefär samma sätt :)

Känner vi att det börjar kännas bra? Eller är det någon mer som vill tillägga något? Annars kanske jag börjar skapa nya raser. Börjar troligen med raserna vi har flest hästar i. Om någon vill lägga till en ras som inte finns redan, är det bara att duplicera en befintlig flik, döpa om och ta bort hingstarna från den andra rasen.

EDIT: Förresten, vill ni ha med hälsa?

Den som sedan skapar en ny tråd, kan kanske lägga in länken i första inlägget så att det är lätt att hitta :)

Jag lade in Sooty (Sty) och Flaxen (f) på förstasidan också.

Fick en positiv liten överraskning idag, i en PRE-hingst.
Cipriano avlades för confo med två av mina DC-vinnare.
GP 630+650=660
4VG+5VG=4VG och DC på första utställningen.
Roligast dock är att dressyrsnitt på 77.6 & 76 blev 80.7 :bump:

@Iamia och @Mulles_matte ni som har lite krångligt med Studbooken, har ni kunnat pröva hur det fungerar för er?

@Gabby_Ossi Toppen! Tack snälla.

Någon som kan sabino bättre och andra färger får gärna fylla på :)
Men annars tolkar jag det som att de flesta börjar bli ganska nöjda (eller inte vågar säga något annat iaf :p )? Hojta gärna om ni har några tankar/vill ändra osv innan jag lägger upp andra raser :)

Fick en positiv liten överraskning idag, i en PRE-hingst.
Cipriano avlades för confo med två av mina DC-vinnare.
GP 630+650=660
4VG+5VG=4VG och DC på första utställningen.
Roligast dock är att dressyrsnitt på 77.6 & 76 blev 80.7 :bump:

@Iamia och @Mulles_matte ni som har lite krångligt med Studbooken, har ni kunnat pröva hur det fungerar för er?

@Gabby_Ossi Toppen! Tack snälla.

Någon som kan sabino bättre och andra färger får gärna fylla på :)
Men annars tolkar jag det som att de flesta börjar bli ganska nöjda (eller inte vågar säga något annat iaf :p )? Hojta gärna om ni har några tankar/vill ändra osv innan jag lägger upp andra raser :)
Inte hunnit än, jag tänkte försöka göra det när alla fem ungarna somnat o man har tid att tänka igen 🙈😁

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka