Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt ena fjordsto har också blivit hingst.. Och jag har glömt ta printscreen på henne :(
Edit: båda mina fjordstoföl har bytt kön. Så irriterande

Men alltså fy ska det där inte ta slut snart. Jag har inte haft några könsbyten på ett tag nu men det kanske kör igång.. Screenshot har jag inte tagit på evigheter heller.

Men alltså fy ska det där inte ta slut snart. Jag har inte haft några könsbyten på ett tag nu men det kanske kör igång.. Screenshot har jag inte tagit på evigheter heller.
Jag tog nån screenshot i panik nu när jag märker att det ff pågår. Är väl bara en häst som jag VERKLIGEN skulle sörja om den bytte kön. Eller två kanske, men det andra är ett vuxet sto med avkommor så det känns som att det borde vara lätt att bevisa om hon skulle byta.

Jag tog nån screenshot i panik nu när jag märker att det ff pågår. Är väl bara en häst som jag VERKLIGEN skulle sörja om den bytte kön. Eller två kanske, men det andra är ett vuxet sto med avkommor så det känns som att det borde vara lätt att bevisa om hon skulle byta.

Är dom vuxna så kunde dom inte byta dock? Fick för mig att det bara hände vid födsel, vid 6 mån och vid 3 år?
Har så många föl jag måste screenshotta i så fall :arghh:

Jag har som rutin att ta printscreen när fölet precis fötts och jag ändå fixar med namn och tag. Samlar på hög sen bara. Hittills har jag inte råkat ut för något byte men det borde vara enkelt att leta på datum baserat på födelsedatum om det skulle hända.

Någon intresserad av ett arabfölsto, rabicanobärare? retire Tyvärr ett A men enkel stam att betäcka med typ vilken rabicanohingst som helst.

Är dom vuxna så kunde dom inte byta dock? Fick för mig att det bara hände vid födsel, vid 6 mån och vid 3 år?
Har så många föl jag måste screenshotta i så fall :arghh:
I mitt fall är fölen 8 resp 4 mån. Och jag är helt säker på att dom var ston halv ett i natt när jag satt o fundera på om de skulle säljas eller inte :/

I mitt fall är fölen 8 resp 4 mån. Och jag är helt säker på att dom var ston halv ett i natt när jag satt o fundera på om de skulle säljas eller inte :/

Ok jag kommer börja göra som @Murray nu och screenshotta fölen vid födsel. Verkar ju inte drabba alla men dom som redan blivit drabbade är kanske dom det kommer hända för igen. Undrar om det har att göra med det andra krånglet med omskötningen som det drar igång igen.

Ok jag kommer börja göra som @Murray nu och screenshotta fölen vid födsel. Verkar ju inte drabba alla men dom som redan blivit drabbade är kanske dom det kommer hända för igen. Undrar om det har att göra med det andra krånglet med omskötningen som det drar igång igen.
Jag kommer också ta screenshots när de föds nu, om jag kommer ihåg det. Var längesen jag hade problem med att fölen bytte kön

Om jag skriver det här kanske jag håller det.

Denna veckan inga betäckningar av islandshästar och till helgen hårdgallring
Nästa vecka inga betäckningar av mustanger och under helgen hårdgallring
Veckan efter det quarter och sen veckan efter det qypsy.

Ligger jag fortfarande för högt gentemot var jag vill ligga i antalet hästar - rinse & repeat.

Får se om jag lyckas...

Ligger jag fortfarande för högt gentemot var jag vill ligga i antalet hästar - rinse & repeat.

Får se om jag lyckas...

Bra plan! Borde göra nåt liknande...

Får se om jag lyckas...
Jag kanske får lägga till en vecka med övriga raser med men jag tror att jag kommer komma ganska långt på bara islänningar och mustanger. Om jag låter bli att bli sentimental och faktiskt pensionerar hästar

Är det okej att vara lite bitter när Tallullah idag har fått två föl efter Mad Hatter, båda med 90-stats på alla tre dressyrpunkter och 1 VG utan ett enda A... IGEN! Jag har inte fått en enda och hon är nästan hundraprocentig på den fronten... :cautious:

Nä, egentligen jätteglad för hennes skull, bara "lite" avundsjuk. :D Men får trösta mig med att jag får in mer DP eftersom hon fortsätter betäcka med honom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka