Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag skickat 4 hingstföl till Gisela, vilket kändes märkligt för alla hade GP på 727-731 😳 men, deras stats var inte alls i nivå med GPn... Då kan jag hellre ha dom hingstar som redan är vuxna kvar. Ska kika igenom stofölen också, gissar att en del där kan ryka med..

Jaha nu har jag också handlat DP för riktiga pengar :eek:

Använde en hel del av dom till att åldra upp mitt Aytac och Nelaira-föl, men ingen rabicano på den iaf.

Jaha nu har jag också handlat DP för riktiga pengar :eek:

Använde en hel del av dom till att åldra upp mitt Aytac och Nelaira-föl, men ingen rabicano på den iaf.

Funderar också på att göra det. Har egentligen inget emot att stötta spel jag gillar på det viset men velar ändå.

@Iamia, skulle man kunna få HRC-pris på KH Hurrican?

Någon som skulle vilja ha denna welsh-sötnosen? Bukepris såklart.
Cashmere
CR/CR, GP660 2VG.

Eller den här dubbel-roan killen med 659 3VG och rätt bra poäng för hoppning?
Gatsby

What the hell! Ett föl som föddes igår som stoföl, är nu hingst! Jag har markerat det som spara (skulle aldrig spara hingst med de siffrorna) och döpt till stonamn. Grrrrrrrr!

Vaknade till den här lilla donnan https://www.horsereality.com/horses/778881/foal-doe-778881 som jag är nöjd med. Bara hon nu får förbli sto då alltså. Har scrennshotat

29687

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka