Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Hedinn @Hoarfrost
Jag la upp Roulette och Champagne till er med några dagars trade.
Har ni ångrat er eller behöver flera dagar är det bara att hojta till. Hedinn, vill du betäckt innan så säg bara vilken hingst så fixar jag :)

@Murray Kan jag få Roulette betäckt med Vibration? Tror inte de är släkt? :)
Roulette är nog en av få som är rätt obesläktad med de flesta av mina hingstar.
Du är medveten om att båda har rätt svag confo? :)
29640

Roulette är nog en av få som är rätt obesläktad med de flesta av mina hingstar.
Du är medveten om att båda har rätt svag confo? :)
Visa bifogad fil 29640
Hm. Ja, jag tänkte ju att Vibration borde ha bättre confo än det "ser ut", alltså att hans G:n inte är jättesvaga i alla fall, med tanke på stammen..? Men showpoängen kanske tyder på annat. Får väl fundera lite till då, om det är värt den chansningen. :p

Hm. Ja, jag tänkte ju att Vibration borde ha bättre confo än det "ser ut", alltså att hans G:n inte är jättesvaga i alla fall, med tanke på stammen..? Men showpoängen kanske tyder på annat. Får väl fundera lite till då, om det är värt den chansningen. :p
Ja, det verkar tyvärr som att confo är svag även om han kommer få sin stjärna. Du får tänka lite och återkomma. Man kan ju ha lite tur också :D

Ang leverfux på Norman Cob: det är inte speciellt ovanligt vad jag har sett. Min Paisley är det, tex.
Det lilla jag kikat runt bland stamlinjerna så är ett antal av dem leverfärgade eller ger lever.

Personligen är jag inte så svag för dem, de är så mörka att det är svårt att skilja dem från andra färger... men det är bara min åsikt :D

Ang leverfux på Norman Cob: det är inte speciellt ovanligt vad jag har sett. Min Paisley är det, tex.
Det lilla jag kikat runt bland stamlinjerna så är ett antal av dem leverfärgade eller ger lever.

Personligen är jag inte så svag för dem, de är så mörka att det är svårt att skilja dem från andra färger... men det är bara min åsikt :D
Haha, att jag inte märkt det tidigare :laugh:

• Haha
Reactions: Laa
Jag har försökt hårdrensa trakehners så nu bor både Grady och Tholymis hos Gisela. Känns lite konstigt. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka