Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det verkar vara en bra földag idag! Nu kom detta islandshingstfölet med 654 i GP! Alltså slog han pappsen med en hel poäng! :D https://www.horsereality.com/horses/773039/foal-doe-773039
Grattis! Och nu påminde du mig om att jag ju skulle använda Brímir till några ston... Synd att jag inte kom ihåg det innan jag betäckte alla idag. :cautious:

Kan förresten skriva under på bra földag, även om det inte är på samma nivå fick jag denna idag; islandssto med mamma 594 och pappa 612 och fölet fick 613. Dessutom silversvart med blått öga och vit mule. :love:
https://www.horsereality.com/horses/770686/foal-doe-770686

Har inte läst något i tråden idag, och kommer inte in på Discord just nu. Vet ni varför hästarna var omskötta? Eller ja, alla utom en :P

Har inte läst något i tråden idag, och kommer inte in på Discord just nu. Vet ni varför hästarna var omskötta? Eller ja, alla utom en :P
Hälften av mina var omskötta. Sen blev det halva gänget som redan varit omskötta imorse "o-omskötta" under dagen. Jättestörigt...

Fasen också @Jumangi..... Får jag testa igen när du kan? Tredje gången gillt kanske.

Tur att det var en bukehingst 😱
29621

Nu blev det som vanligt igen ... suck. Jag var ju så glad över att slippa sköta om hästarna åtminstone en dag :p
Man får tänka på all XP man tjänar... Men jag vill ha det gjort på morgonen så att jag kan tävla under dagen så jag tänkte t o m när jag vaknade imorse o såg det att "bara de som är klara inte blir oklara sen"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka