Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett par av mina var redan omskötta också.
Hur kan GP657+GP655 bli GP633?!![]()
Ja, klagar du på den där har du blivit på tok för kräsen! Men känns det inte bra kan hon få bo hos mig.Om någon kommer ihåg. Jag fick ju ett totalt oväntat jättebra stoföl från mitt halvkassa gul-trakehner-projektsto för ett tag sedan. Hon växte upp fort som tusan och betäcktes. Nu har hon fölat... Inte direkt en hopphäst med 79 i bascule, men jag avlar ju dressyrhästar, och 93,94,91 för dressyr är ju inte så dåligt.1VG resten G - inte så många G+ och kommer nog inte att bli någon DC precis. Men det känns ändå som om det är ok. https://www.horsereality.com/horses/771769/zenithoptera
Jupp! Ändrar nu då!@Iamia Skulle ett av mina ston kunna få en ny dejt med Malte? Hon fölade häromdagen men det blev en hingst.
Eller båda kanske, glömde bort att dne andra också fölat.
Ha ha! Tack! Nej, jag klagar inte! Alls faktiskt.Ja, klagar du på den där har du blivit på tok för kräsen! Men känns det inte bra kan hon få bo hos mig.
Grattis!!
Antagligen väldigt jämna dressyrsiffror på henne, kan jag tänka mig?Jag vet att jag skrutitom Treasure Shame förut men nu är det 6 fölet på raken hon levererar skäckanlag och fina dressyr-poäng till. Hittills har jag behållit alla avkommor och den 'sämsta' har 91-85-87 men 4VG istället. Kan hon ge dåliga föl?!
Nyss föddes Tricky Kacper med 737 och 89-93-89 för dressyr. Dessutom 80.4 för eventing och 2VG.
Antagligen! Alla avkommor har fått klart bättre dressyrpoäng än henne själv och hon har ju en avkomma med 740+ med 730 hingst trots att hon själv bara har 719.Antagligen väldigt jämna dressyrsiffror på henne, kan jag tänka mig?![]()
Jag får också galet mycket ston nu. Klagar såklart inte, men blir nervös över tanken att det lär behöva vägas upp framöver...Fina resultat av senaste omgången ultraljud. Får hoppas att fölen blir bra med.