Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker få med lite confo upp bland Quartrarna och fick denna idag rolo Mamman har dålig grenGP så är ändå nöjd med den ökningen också.
Synd det är en hingst..

Ibland går barndomen fort!
Min hingst e.Florence fick åka tidsmaskin
Alaibn al'awal BC
Det hade jag tänkt att hans halvsyster(e.Florence u.sto med GP 693)skulle också men hon kom ikväll och blev en besvikelse:Saghir BC

Kastade lite PRE hingstar i tidsmaskinen som tröst istället:
Cinabrio de Baccu
Cromo de Baccu
Och några mediokra Akhal teke ston som bara är så fina att se på😍
Lägg gärna in PRE-killarna här:
https://docs.google.com/spreadsheet...IgxJgG8sngILlGiarzHpbKTQyI/edit#gid=975493654

Lyckades få tag i en buggad AT hingst u:Nelaria. Han var så dålig så jag tänkte skicka till Gisela men det går inte.. Men läste att man som tur var kunde lägga upp på private trade till Deloryan så har gjort det. Inte konstigt ägaren ville bli av med honom så snabbt :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka