Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Är redoÄr du fortfarande kvar?
Grattis! Det där måste vara något av det bästa i spelet. Om hon visar sig vara bärare så är hon ju perfekt att försöka få fram en icke inavlad hingst frånLyckades tigga åt mig denna mfs-naira-xIgår spenderade jag 200k och fick 8A som bästa confo på två Nelariaföl. Denna betalade jag 20k för, är redan vuxen, och tom ett VG..
Här nu om du är?
Här nu om du är?Har nog två damer åt honom
Tusen tackJag är här, ändrar nu.
Grattis! Det där måste vara något av det bästa i spelet. Om hon visar sig vara bärare så är hon ju perfekt att försöka få fram en icke inavlad hingst från
Alltså det är ju helt hopplöst tycker jag. Säljer hästar på market för 5000 - 8000 som jag själv skulle betalat 20 000-30 000 för. Och de blir inte alltid sålda. Känner ofta att jag hellre pensionerar bra hästar. Vägrar sälja bra hästar under foundationpris, nån måtta får det vara - men det är skitsvårt att ta skäligt betalt.Någon som har tips om vad man tar betalt för en arab, 6 månader, sto, 4-7-1 med galoppGP 303 och distansGP300. A på canter och den säljs som galopphäst. Säljs utanför Buke
Som vanligt har jag lyckats göra upp om affären men glömt diskutera priset
HJÄLP![]()
Och nu ploppade denna upp på private trade utan förhandling av pris eller något, 5,5k ville hen bara ha actaus![]()