Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skickade iväg ett Nelaria föl nu, 0:2:2:8 😑 vet inte om jag ska ta bort den andra också? I så fall får jag två tomma platser och kan leta mer... Men alla Nelaria är kanske så kassa 😒
Ja alla Nelaria är usla. Det är väl typ med Yavuz och Dealdir du kan få något utan BA men det följer nog fortfarande med 4-5A

Hittade en Asdon x Nelaria, hingst typiskt nog, och GP på 658 😒 och en hel hög A, inga BA iaf. Vet inte om han får stanna eller inte

Hittade just en av mina gamla märrar på market :cry: en av dem första inköpen i spelet, såldes för några veckor sen för hon hade 10(!) A och 2G... Så hon är ju "inget att ha", tur jag har fullt i stallet...

Det går inte så bra för mig i mitt avelsarbete, har fått 7 hingstföl, inget som direkt imponerat varken med gp eller konfo, satt och rensade som en tok idag och när dom dräktiga märrarna fölat så ryker även några gamla ston.
Börjar inse att jag måste sålla hårdare om det ska bli några bra avkommor öht. :sneaky:

Tänkte fråga tidigare idag men glömde.
Någon mer som planerat en sista sekunden betäckning med Diospyros? Jag pensionerar honom i morgon kl 9

Har två budgivare på en häst, bägge rätt långt komna så troligen inte totalt utblottade. Tycker budgivningen är rätt rolig.
29517

Tänk vilken tur att det inte går att öka med 1HRC längre

Idag kom mitt aytac-nelairaföl. Visserligen med Asdon som farfar men skulle han mot förmodan vara rabicano kan vi iaf konstatera att Asdon inte är ensam bärare.

Synd att jag inte kan åldrar honom ..

@Riru jag tänkte att mamman kunde få dejta Aphodiini när du vaknar :)

Idag kom mitt aytac-nelairaföl. Visserligen med Asdon som farfar men skulle han mot förmodan vara rabicano kan vi iaf konstatera att Asdon inte är ensam bärare.

Synd att jag inte kan åldrar honom ..

@Riru jag tänkte att mamman kunde få dejta Aphodiini när du vaknar :)

Är du fortfarande kvar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka