Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle raida foundation på NL för att försöka få tag i ett par Aytac/Nelaria ston. REsultatet blev att jag fick köpa exakt fem hästar för att få de där två stona. Jag hade ju räknat med att kanske få en på tio till tjugo. Sen är ju frågan hur vettigt det känns att lägga DP på att åldra ett sto med exteriören 1-2-6-3 men men har hon genen så har hon och bu har jag 3 ston med de linjerna att försöka skapa en rabicanohingst från (hoppas han uppstår från Aytacungen (om det nu är stona))

Skulle raida foundation på NL för att försöka få tag i ett par Aytac/Nelaria ston. REsultatet blev att jag fick köpa exakt fem hästar för att få de där två stona. Jag hade ju räknat med att kanske få en på tio till tjugo. Sen är ju frågan hur vettigt det känns att lägga DP på att åldra ett sto med exteriören 1-2-6-3 men men har hon genen så har hon och bu har jag 3 ston med de linjerna att försöka skapa en rabicanohingst från (hoppas han uppstår från Aytacungen (om det nu är stona))

På nl bryr jag mig inte om confo eller GP eller någonting faktiskt, det kommer bara handla om att avla fram rabicano för att hitta bärare som jag sen försöker hitta vettiga på com där min riktiga avel är. Så jag för mig hade det varit värt att åldra om DP fanns :D

Förresten så blev ett till rabicanosto ledigt nu, skulle hon också kunna få dejta Diospyros?

På nl bryr jag mig inte om confo eller GP eller någonting faktiskt, det kommer bara handla om att avla fram rabicano för att hitta bärare som jag sen försöker hitta vettiga på com där min riktiga avel är. Så jag för mig hade det varit värt att åldra om DP fanns :D

Förresten så blev ett till rabicanosto ledigt nu, skulle hon också kunna få dejta Diospyros?
Jo jag tänker likadant och jag har 1000DP så, känns bara lite konstigt att lägga 'riktiga' pengar på skräp
Givetivs får du det :)

Ooo... Mormor, morfar OCH pappa är helsyskon... Det är nog lite mer inavel än linjeavel... :angel:
Mjo, jag tittade inte stamtavlan förrän efter jag betäckt :o :banghead:  satt och hoppades att hon skulle kasta, men det gjorde hon uppenbarligen inte. Tur Leader och Forest inte syns så mkt i nästa generation

Hör ni ... angående nl - hur kan ni vara säkra på att det är exakt samma hästar där som på com sidan? :o

Hör ni ... angående nl - hur kan ni vara säkra på att det är exakt samma hästar där som på com sidan? :o
De har exakt samma namn, samma färg, ger samma exteriör, samma GP osv osv. Givetivs kan vi inte veta att de är exakt samma men sannolikheten känns väldigt stor då allt vi kan se är detsamma
Deloryn har även nämnt att det var ett väldigt stort jobb att skapa foundationhästarna med allt som ligger gömt bakom. Det känns därmed rätt otroligt att hon skulle gjort två olika uppsättningar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka