Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag föddes den här och jag blev lite kärhttps://www.horsereality.com/horses/763209/foal-doe-763209
Pappa har GP708 1VG 11G och mamma har GP716 1VG 9G 2A
Åh vad snällt
Är du inne nu? Har hans sida uppe, så kan vara snabb![]()
Ooo... Mormor, morfar OCH pappa är helsyskon... Det är nog lite mer inavel än linjeavel...Fick ett shireföl inatt.. Ganska nöjd med honom, trots att jag klantade mig och lyckades göra lite inaveleller är det linjeavel det kallas?
https://www.horsereality.com/horses/762110/whisky-mac
Åh sorry, hann fastna med disken. Klar nu! Stort tackNu så, han är redo![]()
Åh sorry, hann fastna med disken. Klar nu! Stort tack![]()
Skulle raida foundation på NL för att försöka få tag i ett par Aytac/Nelaria ston. REsultatet blev att jag fick köpa exakt fem hästar för att få de där två stona. Jag hade ju räknat med att kanske få en på tio till tjugo. Sen är ju frågan hur vettigt det känns att lägga DP på att åldra ett sto med exteriören 1-2-6-3 men men har hon genen så har hon och bu har jag 3 ston med de linjerna att försöka skapa en rabicanohingst från (hoppas han uppstår från Aytacungen (om det nu är stona))
Jo jag tänker likadant och jag har 1000DP så, känns bara lite konstigt att lägga 'riktiga' pengar på skräpPå nl bryr jag mig inte om confo eller GP eller någonting faktiskt, det kommer bara handla om att avla fram rabicano för att hitta bärare som jag sen försöker hitta vettiga på com där min riktiga avel är. Så jag för mig hade det varit värt att åldra om DP fanns
Förresten så blev ett till rabicanosto ledigt nu, skulle hon också kunna få dejta Diospyros?
Mjo, jag tittade inte stamtavlan förrän efter jag betäcktOoo... Mormor, morfar OCH pappa är helsyskon... Det är nog lite mer inavel än linjeavel...![]()
De har exakt samma namn, samma färg, ger samma exteriör, samma GP osv osv. Givetivs kan vi inte veta att de är exakt samma men sannolikheten känns väldigt stor då allt vi kan se är detsammaHör ni ... angående nl - hur kan ni vara säkra på att det är exakt samma hästar där som på com sidan?![]()
Jo jag tänker likadant och jag har 1000DP så, känns bara lite konstigt att lägga 'riktiga' pengar på skräp
Givetivs får du det![]()