Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för fölet @Calmiche !

Mina hästar behöver inte skötas om eller tränas idag heller? Eller så kommer det senare och då missar man ju tävlingar, så retligt.
Mina droppar så sakteliga in någon då och någon då. Skitirriterande! Kollade som tur var precis innan jag skulle stoppa in i show och mycket riktigt EN lite krake behövde skötas om

Jag spelar från mobilen dagtid och då vill jag veta att alla är omskötta så att det bara är att langa in dem i tävlingarna.
Någon som hört/sett något om det är meningen att det ska vara så här med skötseln och träningen framöver?

Är möjligtvis intresserad av Caballito och Mariquita. Måste kolla igenom mina egna först bara.

Du har ju typ gett bort bra hästar till mig. Då känns det ändå mycket, åtminstone för den ena... :rofl:

Haha, det har jag inget minne av :laugh: men oftast så går ju mina hästar direkt till Gisela så då kan jag ju inte ta massa betalt för dom om någon skulle vilja ha :o
Sen har jag betalt hutlösa priser för hästar som är rätt dåliga egentligen:cautious:

Förlåt för igår @Murray. Jag gick över till The Sims och missade helt att du skrivit. :o

Jag taggar dig ikväll igen och ser om du är inne.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka