Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har rensat lite för att jag märkte att jag hade ungefär 10 hästar fler än jag har stallplats. Hojta gärna om någon vill ha någon av dessa, bukepris såklart!

Bifogade filer

• 27865C9F-8113-49AC-A429-0FE6041468A7.webp
    27865C9F-8113-49AC-A429-0FE6041468A7.webp
    58,8 KB · Visningar: 19
Jag har försökt hårdrensa trakehners så nu bor både Grady och Tholymis hos Gisela. Känns lite konstigt. :crazy:
Oj, det förstår jag!

Jag ogillar starkt att man inte längre kan se GP och confo på pensionerade hästar. Eller tävlingsmeriter. Fattar inte vad det skulle göra för skada, liksom...

Oj, det förstår jag!

Jag ogillar starkt att man inte längre kan se GP och confo på pensionerade hästar. Eller tävlingsmeriter. Fattar inte vad det skulle göra för skada, liksom...
Ja, det är knäppt... Om de är rädda för för mycket data så skulle man ju kunna få välja om det ska synas eller inte. Eller att det fanns ett riktigt ssssställe också där hästarna verkligen försvann från spelet helt.

Ja, det är knäppt... Om de är rädda för för mycket data så skulle man ju kunna få välja om det ska synas eller inte. Eller att det fanns ett riktigt ssssställe också där hästarna verkligen försvann från spelet helt.
Jamen exakt. För majoriteten av hästarna bryr jag mig inte, men de man avlat på är det ju trevligt att kunna gå tillbaka och titta om de har starka/svaga G:n eller var pensionerade avkommor har A, samt hur statsen ser ut för att kunna få en uppfattning om vad för siffror som kan ha ärvts ned...

Ähmen vad trött jag är på det här med träning och skötsel. Har fått småpytsa med alla hästar och när jag äntligen var klar tävlat och ställt ut. Nu skickade jag in mina hästar på utställning och till min förvåning fick mitt super-dc-varannan-gång-sto inte ens över 80 poäng.. Då hade hon såklart blivit "o-omskött" NU. Gah!! Hennes första 2nd premium :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka