Nu är jag inne igenÄr du inne nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag inne igenÄr du inne nu?
Självklart!
Jag är inne en liten stund (gömmer mig för hästarna så den envisa ska äta sin mat med medicin) men tänkte nog gå och lägga mig sen. Är du inne?![]()
Några minuter till, är du inne?ojdå, ser på GoT så är lite disträ
Är du kvar?
Några minuter till, är du inne?![]()
Verkar som om de ställt om till att visa dem i tidsordning med nyast pensionerad först. Mindre bra idé tycker jagMen vad har hänt i retirement? Mina prefix verkar inte funka..
Verkar som om de ställt om till att visa dem i tidsordning med nyast pensionerad först. Mindre bra idé tycker jag
Mina varierar också rejält, även utan att jag glömt grooma dem. Bedömningssport absolut och kul att det finns lite av ett chansmoment så att det inte är samma hästar som vinner jämt men jag tycker det varierar lite väl mycket.God morgon!
Alltså, det här med conformation shows, hur funkar det? Jag har inte satt mig in i det direkt utan anmäler fölen tills de fått en stjärna och konstaterar att en del aldrig får det. Jag ser till att de är groomade och har grimma så klart. Men vad är det som gör att en av dotterns gypsies igår blev DC med bra poäng och bland många deltagare men idag på morgonen fick samma häst bara 77,4?! Han är inte ogroomad och grimman sitter så klart kvar.
Det finns RNG/slumpvariation där också och enligt Delo ska det handla om ca 7 poäng det kan variera mellan. Vet att det är några som håller på att utvärdera intervallet och har statitisk på uppåt 8 poäng. Några håller på att kolla också hur mycket det där intervallet sjunker om hästen är ogroomad eftersom vi inte vet hur mycket det faktiskt påverkar.God morgon!
Alltså, det här med conformation shows, hur funkar det? Jag har inte satt mig in i det direkt utan anmäler fölen tills de fått en stjärna och konstaterar att en del aldrig får det. Jag ser till att de är groomade och har grimma så klart. Men vad är det som gör att en av dotterns gypsies igår blev DC med bra poäng och bland många deltagare men idag på morgonen fick samma häst bara 77,4?! Han är inte ogroomad och grimman sitter så klart kvar.
@inverterad har du tid nu med Kahverengi? Klantade mig sent igår och betäckte om Salvia så hon är redan dräktig![]()